Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269427

Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima


Fabac, Robert
Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima // Zbornik radova sa konferencija KOM 2022 i CASE 2023 / Polonijo, M. (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2023. str. 58-67 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1269427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima
(Artificial intelligence - possibilities of intelligent solutions in marketing and customer relationship management)

Autori
Fabac, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova sa konferencija KOM 2022 i CASE 2023 / Polonijo, M. - Rijeka : Case Publishing, 2023, 58-67

Skup
CASE konferencija 2023- konferencija o razvoju poslovnih i informatičkih sustava

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.02.2023. - 21.02.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; neuralne mreže ; atributi ; predviđanje
(artificial intelligence ; neural networks ; attributes ; prediction)

Sažetak
Umjetna inteligencija predstavlja najintrigantniju domenu novih digitalnih tehnologija. Premda su kroz duži period vremena poznati algoritmi i načini kako napraviti predviđanja ili klasificiranja, snažan noviji uzlet umjetne inteligencije omogućen je zahvaljujući ekspanziji hardvera i softvera, te sveopćoj digitalizaciji u društvu. Poslovna primjena umjetne inteligencije može se identificirati u različitim sektorima, a primarno u sferi potpore odlučivanju. Ponašanje i atributi pojedinih ljudi, što uključuje njihove međusobne interakcije, pripadnosti, interese, stilove komunikacije, navike i preferencije glede kupnje, karakteristično kretanje i drugo – u moderno digitalno doba često ostaje digitalno zabilježeno. Ovi digitalni zapisi racionalno korišteni u procesima odlučivanja uz primjenu umjetne inteligencije, donose nove vrijednosti za organizaciju odnosno njezin biznis. Kao ilustracija mogućnosti primjene umjetne inteligencije, u radu korišteni su rezultati ispitivanja stilova vodstva hrvatskih menadžera prema kategorizaciji „teorije puta do cilja“. Podaci o učestalosti primjene pojedinih stilova od strane 80-ak menadžera uz određene njihove demografske karakteristike poslužili su za obradu putem modela neuralnih mreža i SVM klasifikatora. Ishod predviđanja navedenih modela umjetne inteligencije glede atributa koji čine identitet ispitanika, primjerice njegov/njezin spol, pokazao se vrlo dobrim. Rezultat je to koji ilustrira da umjetna inteligencija može s visokom vjerojatnošću predvidjeti specifičnu kategoriju u koju pripada neka osoba kao kupac, pacijent ili glasač na izborima, ovisno o cilju analize – premda ta osoba nije dala traženi ključni podatak o sebi. Ovakav sklop svakako je primjenjiv u biznisu te umjetna inteligencija pruža novu kvalitetu unutar procesa upravljanja odnosima s kupcima i marketinga, osiguravajući spoznaje do kojih čovjek ne bi mogao samostalno doći.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Robert Fabac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Fabac, Robert
Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima // Zbornik radova sa konferencija KOM 2022 i CASE 2023 / Polonijo, M. (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2023. str. 58-67 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Fabac, R. (2023) Umjetna inteligencija – mogućnosti inteligentnih rješenja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima. U: Polonijo, M. (ur.)Zbornik radova sa konferencija KOM 2022 i CASE 2023.
@article{article, author = {Fabac, Robert}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2023}, pages = {58-67}, keywords = {umjetna inteligencija, neuralne mre\v{z}e, atributi, predvi\djanje}, title = {Umjetna inteligencija – mogu\'{c}nosti inteligentnih rje\v{s}enja u marketingu i upravljanju odnosima s kupcima}, keyword = {umjetna inteligencija, neuralne mre\v{z}e, atributi, predvi\djanje}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Fabac, Robert}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2023}, pages = {58-67}, keywords = {artificial intelligence, neural networks, attributes, prediction}, title = {Artificial intelligence - possibilities of intelligent solutions in marketing and customer relationship management}, keyword = {artificial intelligence, neural networks, attributes, prediction}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font