Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269356

Ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina


Prajdić, Ivor
Ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina // 17. dani teorije glazbe
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1269356 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina
(The limitations of approaches to harmonic analysis in Croatian music schools applied to the works of A. N. Scriabin)

Autori
Prajdić, Ivor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
17. dani teorije glazbe

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.10.2021. - 24.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
analitičke metode i pristupi, harmonijska analiza, hrvatske glazbene škole, A. N. Skrjabin
(analytical methods and approaches, harmonic analysis, Croatian music schools, A. N. Scriabin)

Sažetak
Predavanje će se orijentirati na problematiku ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi koji su ustaljeni u našoj glazbeno-pedagoškoj praksi. Prvi dio predavanja bit će posvećen teorijskoj eksplikaciji porijekla, razvoja i karakteristika školskih pristupa harmonijske analize, dok će u drugom dijelu predavanja biti predstavljeni neki konkretni problemi i situacije na primjeru analize izabranih ulomaka iz skladbi A. N. Skrjabina s učenicima pri ŠUDIGO, Zabok te studentima glazbene pedagogije na Muzičkoj akademiji u Puli (u okviru predmeta Harmonija, tj. kolegija Harmonija, Harmonija na klaviru i Analitička harmonija). Na kraju će se izložiti zaključak o potrebnim izmjenama i dopunama postojeće analitičke prakse, kako na temelju provedenog rada s učenicima i studentima, tako i na temelju moga dosadašnjeg iskustva s harmonijskom analizom i analizom skladbi A. N. Skrjabina te pedagoškog rada na nastavi harmonije u srednjoj glazbenoj školi i na muzičkoj akademiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ivor Prajdić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hdgt.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Prajdić, Ivor
Ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina // 17. dani teorije glazbe
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Prajdić, I. (2021) Ograničenja školskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina. U: 17. dani teorije glazbe.
@article{article, author = {Prajdi\'{c}, Ivor}, year = {2021}, keywords = {analiti\v{c}ke metode i pristupi, harmonijska analiza, hrvatske glazbene \v{s}kole, A. N. Skrjabin}, title = {Ograni\v{c}enja \v{s}kolskih pristupa harmonijskoj analizi na primjeru opusa A. N. Skrjabina}, keyword = {analiti\v{c}ke metode i pristupi, harmonijska analiza, hrvatske glazbene \v{s}kole, A. N. Skrjabin}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prajdi\'{c}, Ivor}, year = {2021}, keywords = {analytical methods and approaches, harmonic analysis, Croatian music schools, A. N. Scriabin}, title = {The limitations of approaches to harmonic analysis in Croatian music schools applied to the works of A. N. Scriabin}, keyword = {analytical methods and approaches, harmonic analysis, Croatian music schools, A. N. Scriabin}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font