Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269304

Upravljanje marketingom


Dobrinić, Damir
Upravljanje marketingom. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)


CROSBI ID: 1269304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom
(Marketing management)

Autori
Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2017

Stranica
102

ISBN
978-953-6071-59-3

Ključne riječi
marketing ; tržište ; kupci ; strategija ; marketinški plan
(marketing ; market ; customers ; strategy ; marketing plan)

Sažetak
Marketing je jedan od najpoznatijih ekonomskih pojmova čija se suština i način djelovanja ipak ne poznaje dovoljno. Tu činjenicu potvrđuje i učestalo poistovjećivanje marketinga s promidžbom i prodajom te smatranjem tih pojmova istoznačnicama. U funkciji približavanja marketinga kao poslovnog koncepta studentima Fakulteta organizacije i informatike Varaždin izdan je i ovaj priručnik. Fakultetski priručnik „Upravljanje marketingom“ namijenjen je prvenstveno studentima Stručnog studija „Primjena informacijske tehnologije u poslovanju“ u svrhu lakšeg savladavanja nastavnog programa kolegija Marketing. Priručnik prati i obrađuje nastavni program uz napomenu da nije potpuna zamjena obvezne literature.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrinić, Damir
Upravljanje marketingom. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)
Dobrinić, D. (2017) Upravljanje marketingom. Varaždin, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {102}, keywords = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, kupci, strategija, marketin\v{s}ki plan}, isbn = {978-953-6071-59-3}, title = {Upravljanje marketingom}, keyword = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, kupci, strategija, marketin\v{s}ki plan}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@book{book, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {102}, keywords = {marketing, market, customers, strategy, marketing plan}, isbn = {978-953-6071-59-3}, title = {Marketing management}, keyword = {marketing, market, customers, strategy, marketing plan}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font