Pregled bibliografske jedinice broj: 1269304
Upravljanje marketingom
Upravljanje marketingom. Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 1269304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom
(Marketing management)
Autori
Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Varaždin
Godina
2017
Stranica
102
ISBN
978-953-6071-59-3
Ključne riječi
marketing ; tržište ; kupci ; strategija ; marketinški plan
(marketing ; market ; customers ; strategy ; marketing plan)
Sažetak
Marketing je jedan od najpoznatijih ekonomskih pojmova čija se suština i način djelovanja ipak ne poznaje dovoljno. Tu činjenicu potvrđuje i učestalo poistovjećivanje marketinga s promidžbom i prodajom te smatranjem tih pojmova istoznačnicama. U funkciji približavanja marketinga kao poslovnog koncepta studentima Fakulteta organizacije i informatike Varaždin izdan je i ovaj priručnik. Fakultetski priručnik „Upravljanje marketingom“ namijenjen je prvenstveno studentima Stručnog studija „Primjena informacijske tehnologije u poslovanju“ u svrhu lakšeg savladavanja nastavnog programa kolegija Marketing. Priručnik prati i obrađuje nastavni program uz napomenu da nije potpuna zamjena obvezne literature.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija