Pregled bibliografske jedinice broj: 1269296
Utjecaj Montessori tišine na psihički razvoj djece
Utjecaj Montessori tišine na psihički razvoj djece // 7. međunarodni transdisciplinarni simpozij BIOETIKA I APORIJE PSIHE - knjiga sažetaka / Janeš, Luka ; Kožić, Štefanija (ur.).
Zagreb: Centar za bioetiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti, 2023. str. 61-61 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1269296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj
Montessori tišine na psihički razvoj djece
(The Influence
of Montessori Silence on the Psychological
Development of
Children)
Autori
Grejza, Dora ; Kelam, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
7. međunarodni transdisciplinarni simpozij BIOETIKA I APORIJE PSIHE - knjiga sažetaka
/ Janeš, Luka ; Kožić, Štefanija - Zagreb : Centar za bioetiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti, 2023, 61-61
Skup
7. međunarodni transdisciplinarni simpozij BIOETIKA I APORIJE PSIHE
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.05.2023. - 05.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
bioetika, igre tišine, Montessori tišina, psihički razvoj djeteta
(bioethics, silence games, Montessori silence, psychological development of the child)
Sažetak
U suvremenom dobu neprestano smo izloženi tehnološkim informacijama , a brzina i povišena razina aktivnosti postala je svakodnevnica koja uzima svoj danak. To utječe i na djecu koja su najveće žrtve sveprisutnijeg načina života. Međutim, i djeca, kao i odrasli, imaju potrebu za tišinom i razvijanjem svog duhovnog svijeta. Čini se da je danas važno bioetičko pitanje kako djelujemo na unutarnji dječji svijet i na dječji duh te zašto se povećava broj djece s poremećajima pozornosti. U radu će se prikazati razmišljanja Marije Montessori o važnosti tišine za razvoj djece. Prolaskom vremena i javljanjem novih izazova ta razmišljanja sve više dokazuju svoju vrijednost. Koncept tišine kakav je razvila Maria Montessori u svojoj metodi temelji se na cjeloživotnom promatranju dječjih potreba. Tišina u Montessori okruženju pozitivno utječe na smirivanje unutarnjeg stanja djeteta i povećavanje pozornosti. Implementirana u takozvane igre tišine postiže svoj meditativni učinak i mogla bi predstavljati dobar alat za adekvatan psihički razvoj djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivica Kelam
(autor)