Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1269045

Marketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga


Šinko-Morandini, F.; Dobrinić, Damir
Marketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D. ; Bijakšić, S. ; Krajnović, A. ; Staneva, K. ; Kovač. P. Žnideršić (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 117-130 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1269045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga
(Content marketing - a fundamental part of any digital marketing strategy)

Autori
Šinko-Morandini, F. ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D. ; Bijakšić, S. ; Krajnović, A. ; Staneva, K. ; Kovač. P. Žnideršić - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 117-130

Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing sadržaja, digitalni marketing, digitalni marketing sadržaja, strategija marketing sadržaja
(content marketing, digital marketing, digital content marketing, content marketing strategy)

Sažetak
"Sadržaj je kralj!" je vjerojatno jedna od najpoznatijih i najkorištenijih izreka u današnjem svijetu digitalnog marketinga. Uistinu, u današnje vrijeme digitalne transformacije, kada poduzeća i brendovi počinju masovno koristiti digitalne kanale za komunikaciju sa svojim kupcima, sadržaj predstavlja ključan element svake kampanje. Marketing sadržaja predstavlja široko područje raznih tehnika digitalnog marketinga koje imaju cilj pružiti vrijednost publici, odnosno potrošačima. Time primarni cilj marketing sadržaja nije izravna prodaja, već pomaganje i edukacija čitatelja s čime se stvara dugoročni odnos temeljen na povjerenju. Zbog svoje pristupačnosti, marketing sadržaja koriste poduzeća i brendovi neovisno o njihovoj veličini. Ovaj rad definira koncept i oblike marketing sadržaja, njegov razvoj kroz povijest te važnost koju on predstavlja u cjelovitoj strategiji digitalnog marketinga. Nadalje, u radu će se predstaviti ciljevi i funkcije marketing sadržaja te trendovi za koje se očekuje da će predstavljati važnu ulogu u njegovom daljnjem razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šinko-Morandini, F.; Dobrinić, Damir
Marketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D. ; Bijakšić, S. ; Krajnović, A. ; Staneva, K. ; Kovač. P. Žnideršić (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 117-130 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šinko-Morandini, F. & Dobrinić, D. (2017) Marketing sadržaja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga. U: Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. & Kovač. P. Žnideršić (ur.)2nd Croatian Direct Marketing Association Conference.
@article{article, author = {\v{S}inko-Morandini, F. and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {117-130}, keywords = {marketing sadr\v{z}aja, digitalni marketing, digitalni marketing sadr\v{z}aja, strategija marketing sadr\v{z}aja}, title = {Marketing sadr\v{z}aja - temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga}, keyword = {marketing sadr\v{z}aja, digitalni marketing, digitalni marketing sadr\v{z}aja, strategija marketing sadr\v{z}aja}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}inko-Morandini, F. and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {117-130}, keywords = {content marketing, digital marketing, digital content marketing, content marketing strategy}, title = {Content marketing - a fundamental part of any digital marketing strategy}, keyword = {content marketing, digital marketing, digital content marketing, content marketing strategy}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font