Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1268829

Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja


Topolovčan, Tomislav; Dubovicki, Snježana
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani
Čakovec, Hrvatska, 2023. str. 95-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1268829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja
(First and second order meta-analysis in pedagogical research: Recapitulation and dissemination of synthesizing research in education)

Autori
Topolovčan, Tomislav ; Dubovicki, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
5. Međimurski filološki i pedagoški dani

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 27.04.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvantitativna metodologija, metaanaliza, metaanaliza drugog reda, obrazovanje, škola
(education, meta-analysis, second-order meta-analysis, quantitative methodology, school)

Sažetak
Pedagogijska istraživanja karakteristična su po nekonzistentnosti rezultata empirijskih istraživanja iste ili slične problematike. Stoga ih se ponekad sintetizira u svrhu dobivanja sveobuhvatnih rezultata određene problematike. Za objedinjavanje rezultata primarnih kvantitativnih istraživanja iste ili slične tematike primjenjuje se kvantitativni alat metaanaliza. Metaanaliza nije panaceja ili Sveti gral istraživanja odgoja i obrazovanja, već kvaliteta njenih rezultata ovisi o optimalnim kriterijima inkluzije i ekskluzije te odabira modela izračuna veličine učinka. U recentno vrijeme provodi se i meta-analiza drugog reda, tj. meta-analiza postojećih meta-analiza čime se nudi obuhvatniji pregled trendova i/li općih zaključaka istraživanja određene problematike odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Topolovčan, Tomislav; Dubovicki, Snježana
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani
Čakovec, Hrvatska, 2023. str. 95-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Topolovčan, T. & Dubovicki, S. (2023) Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja. U: 5. Međimurski filološki i pedagoški dani.
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav and Dubovicki, Snje\v{z}ana}, year = {2023}, pages = {95-95}, keywords = {kvantitativna metodologija, metaanaliza, metaanaliza drugog reda, obrazovanje, \v{s}kola}, title = {Metaanaliza prvog i drugog reda u pedago\v{s}kim istra\v{z}ivanjima: Rekapitualcija i diseminacija sinteziraju\'{c}eg istra\v{z}ivanja odgoja i obrazovanja}, keyword = {kvantitativna metodologija, metaanaliza, metaanaliza drugog reda, obrazovanje, \v{s}kola}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Topolov\v{c}an, Tomislav and Dubovicki, Snje\v{z}ana}, year = {2023}, pages = {95-95}, keywords = {education, meta-analysis, second-order meta-analysis, quantitative methodology, school}, title = {First and second order meta-analysis in pedagogical research: Recapitulation and dissemination of synthesizing research in education}, keyword = {education, meta-analysis, second-order meta-analysis, quantitative methodology, school}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font