Pregled bibliografske jedinice broj: 1268829
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim istraživanjima: Rekapitualcija i diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i obrazovanja // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani
Čakovec, Hrvatska, 2023. str. 95-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1268829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metaanaliza prvog i drugog reda u pedagoškim
istraživanjima: Rekapitualcija i
diseminacija sintezirajućeg istraživanja odgoja i
obrazovanja
(First and second order meta-analysis in
pedagogical research: Recapitulation and
dissemination of synthesizing research in
education)
Autori
Topolovčan, Tomislav ; Dubovicki, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
5. Međimurski filološki i pedagoški dani
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 27.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvantitativna metodologija, metaanaliza, metaanaliza drugog reda, obrazovanje, škola
(education, meta-analysis, second-order meta-analysis, quantitative methodology, school)
Sažetak
Pedagogijska istraživanja karakteristična su po nekonzistentnosti rezultata empirijskih istraživanja iste ili slične problematike. Stoga ih se ponekad sintetizira u svrhu dobivanja sveobuhvatnih rezultata određene problematike. Za objedinjavanje rezultata primarnih kvantitativnih istraživanja iste ili slične tematike primjenjuje se kvantitativni alat metaanaliza. Metaanaliza nije panaceja ili Sveti gral istraživanja odgoja i obrazovanja, već kvaliteta njenih rezultata ovisi o optimalnim kriterijima inkluzije i ekskluzije te odabira modela izračuna veličine učinka. U recentno vrijeme provodi se i meta-analiza drugog reda, tj. meta-analiza postojećih meta-analiza čime se nudi obuhvatniji pregled trendova i/li općih zaključaka istraživanja određene problematike odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek