Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1268726

OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA MEĐUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADRŽAJA U ZAVRŠNOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE


Haber Zelanto, Wanda
OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA MEĐUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADRŽAJA U ZAVRŠNOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2022., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1268726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA MEĐUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADRŽAJA U ZAVRŠNOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE
(ATTAINMENT OF THE CROSS-CURRICULUM TOPIC’S HEALTH OUTCOMES BY IMPLEMENTING EDUCATIONAL VIDEOS DURING THE FINAL PART OF THE PHYSICAL EDUCATION CLASS)

Autori
Haber Zelanto, Wanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2022

Stranica
35

Mentor
Podnar, Hrvoje

Ključne riječi
zdravstvena pismenost, zadovoljstvo, korisnost, stav, osnovna škola
(health literacy, usefulness, enjoyment, attitude, elementary school)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi učinke edukativnih sadržaja u završnom dijelu sata na poboljšanje znanja o međupredmetnoj temi Zdravlje te na unaprjeđenje percepcije korisnosti i zadovoljstva nastavom tjelesne i zdravstvene kulture. Sudionici istraživanja bili su učenici 6., 7. i 8. razreda osnovne škole Ivo Andrić u Zagrebu. Ukupan uzorak činilo je 160 učenika, prosječne dobi 13, 75 godina, od čega je 93 učenica. Slučajnim odabirom, razredni odjeli su podijeljeni na četiri eksperimentalna (n=111) i dva kontrolna razredna odjela (n=49). Eksperimentalna skupina je tijekom 6 tjedana kao sadržaj svakog završnog dijela sata TZK u trajanju od 3-5 minuta provodila edukativne video sadržaje, dok je kontrolna skupina sudjelovala u standardnoj nastavi TZK te su u završnom dijelu sata provodili isključivo tjelovježbene sadržaje. Na početku i na kraju istraživanja, obje su skupine ispunile teorijski pisani test znanja o međupredmetnoj temi Zdravlje i upitnik za procjenu stavova prema nastavi TZK. Također, nakon svakog pogledanog video zapisa, učenici eksperimentalne skupine su rješavali kratki teorijski test znanja sa pitanjima povezanima uz temu tog dana. Za utvrđivanje učinaka eksperimentalnog programa na rezultate završnog mjerenja, primijenjena je analiza kovarijance (ANCOVA) uz uključivanje rezultata inicijalnog mjerenja kao kovarijate. Nakon provedenog eksperimenta uočene su statistički značajne razlike između rezultata učenika eksperimentalne i kontrolne skupine za varijable Teorijsko znanje (9.90±0.29 vs. 8.33±0.43, F(1, 159) = 8.998, p = 0.003) i Percepcija korisnosti (2.93±0.06 vs. 2.69±0.09, F(1, 163) = 4.434, p = 0.037), dok za Zadovoljstvo nastavom nisu uočene statistički značajne razlike (2.95±0.09 vs. 3.02±0.06, p = 0.553). Rezultati ukazuju na to da je navedena intervencija pozitivno utjecala na znanje učenika i njihovu percepciju korisnosti nastave TZK, dok se intervencijom nije narušilo njihovo zadovoljstvo nastavom TZK. Navedeno ukazuje da se edukativni video sadržaji koji povezuju tjelovježbene aktivnosti i teorijska znanja o zdravstvenoj pismenosti mogu integrirati u svakodnevnu nastavu TZK bez straha od negativnog utjecaja na učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Podnar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Haber Zelanto, Wanda
OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA MEĐUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADRŽAJA U ZAVRŠNOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, 2022., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb
Haber Zelanto, W. (2022) 'OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA MEĐUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADRŽAJA U ZAVRŠNOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE', diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Haber Zelanto, Wanda}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {zdravstvena pismenost, zadovoljstvo, korisnost, stav, osnovna \v{s}kola}, title = {OSTVARIVANJE PROPISANIH ISHODA ME\DJUPREDMETNE TEME ZDRAVLJE PRIMJENOM EDUKATIVNIH VIDEO SADR\v{Z}AJA U ZAVR\v{S}NOM DIJELU SATA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE}, keyword = {zdravstvena pismenost, zadovoljstvo, korisnost, stav, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Haber Zelanto, Wanda}, year = {2022}, pages = {35}, keywords = {health literacy, usefulness, enjoyment, attitude, elementary school}, title = {ATTAINMENT OF THE CROSS-CURRICULUM TOPIC’S HEALTH OUTCOMES BY IMPLEMENTING EDUCATIONAL VIDEOS DURING THE FINAL PART OF THE PHYSICAL EDUCATION CLASS}, keyword = {health literacy, usefulness, enjoyment, attitude, elementary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font