Pregled bibliografske jedinice broj: 1268339
Opis funkcije i FMEA na DP CLASS-3 brodu za bušenje u ultra dubokim vodama ''DRILLSHIP SAIPEM 1000''
Opis funkcije i FMEA na DP CLASS-3 brodu za bušenje u ultra dubokim vodama ''DRILLSHIP SAIPEM 1000'', 2018., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1268339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opis funkcije i FMEA na DP CLASS-3 brodu za bušenje u ultra dubokim vodama ''DRILLSHIP SAIPEM 1000''
(FUNCTION DESCRIPTION & FMEA OF DP CLASS-3 ULTRA DEEP WATER DRILLSHIP „SAIPEM 10000“)
Autori
Waldvogel, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.10
Godina
2018
Stranica
70
Mentor
Tomas, Vinko
Ključne riječi
Držanje dinamičke pozicije, Analiza utjecaja kvarova, najgori predviđeni scenarij
(Dynamic Positioning, Failure mode effects analysis, worst case scenario)
Sažetak
Ovaj rad će se temeljiti na stvarnom FMEA testiranju broda za bušenje u ultra dubokim vodama sa DP3 klasom, imena Saipem 10000, čije se ime poziva na najveću dubinu (10 000 stopa) na kojoj može izvršavati operacije bušenja za istraživanje i eksploataciju nafte i prirodnog zemnog plina, dok najveća ukupna dubina bušenja (do koje glava svrdla može doprijeti) prelazi 33 000 stopa od površine mora. Nakon završetka planiranih nadogradnji na sustavima za bušenje, te još važnije, na DP sustavima za kontrolu naših šest vertikalnih potisnika (Thrustera) koji se koriste za dinamičko držanje zadane pozicije, da bismo obnovili klasifikaciju DPS Class-3 koju je otpočetka gradnje 1999. garantirao ABS (American Birou of Shipping), morali smo uz prisustvo ABS-ovih inspektora proći kroz gore navedena testiranja cjelokupne stabilnosti i funkcionalnosti plovne jedinice. Rad je konstruiran na način da je pretežno u svakoj cjelini najprije opisana funkcija pojedinog sustava broda kao što je primjerice „Sustav Goriva“, zatim je opisan smještaj i kvantiteta, a naposljetku osnovni mogući kvarovi, njihov uzrok, te najvažnije, stupanj kritičnosti kaskadnog utjecaja na stabilnost cjelokupnog sustava tj. sposobnosti dinamičkog držanja zadane pozicije ne prelaskom najgoreg mogućeg scenarija (WCS), što je uglavljeno da bude gubitak jedne strojarnice, a time privremen gubitak jednog centralnog potisnika te dva dijagonalna, a trajno (nakon preuzimanja izgubljenog centralnog potisnika) gubitak samo dva dijagonalna potisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport