Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1268089

Akcijsko istraživanje u visokoškolskoj nastavi s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji


Jukić, Tonća; Tomić Kaselj, Iskra; Ružić, Monika
Akcijsko istraživanje u visokoškolskoj nastavi s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 376-394


CROSBI ID: 1268089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Akcijsko istraživanje u visokoškolskoj nastavi s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji
(Action Research in Higher Education Aimed at Improving the Quality of Students' Leisure Time During the Coronavirus Pandemic)

Autori
Jukić, Tonća ; Tomić Kaselj, Iskra ; Ružić, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?

Urednik/ci
Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2022

Raspon stranica
376-394

ISBN
978-953-361-080-1

Ključne riječi
akcijski plan ; iskustvena nastava ; kombinirana metodologija ; kompetencije ; mrežna nastava
(action plan ; experiential teaching ; mixed methods approach ; competencies ; online teaching)

Sažetak
Kvalitetna visokoškolska nastava temelji se na kompetencijskom pristupu koji potiče studente na autonomiju, odgovornost i aktivnost u razvoju njihovih kompetencija (Lončar-Vicković i Dolaček- Alduk, 2009). Iznenadnim tzv. lockdownom koji se dogodio u ljetnom semestru akad. god. 2019./2020., kada su zbog pandemije uzrokovane koronavirusom fakulteti nastavu mogli ostvarivati isključivo na mreži, izazov je postao održati nastavu koja će u novom okružju odgovoriti na postavljene kriterije kvalitete. U radu se prikazuje akcijsko istraživanje provedeno u navedenom razdoblju u okviru sveučilišne nastave u kojoj se u novonastalim okolnostima o akcijskom istraživanju učilo iskustveno, to jest njegovom provedbom. Cilj akcijskog istraživanja bio je poboljšati kvalitetu provođenja slobodnog vremena studenata za koronavirusne pandemije. Istraživanje je provedeno sa studentima prve godine diplomskog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Splitu (N = 57) primjenom kombinirane metodologije, tako da su studenti u inicijalnoj i finalnoj etapi istraživanja popunili isti upitnik za procjenu zadovoljstva kvalitetom provođenja slobodnog vremena, a tijekom istraživanja provodili su diferencirane akcijske planove s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja svojega slobodnog vremena. Studenti su različitim postupcima prikupljanja podataka sustavno pratili i dokumentirali tijek akcijskog istraživanja, sukladno zadanim smjernicama (Jukić, 2015 ; Kuhne i Quigley, 1997 ; McNiff i Whitehead, 2011). Rezultati su pokazali da su nakon uvedenih individualiziranih promjena studenti bili značajno zadovoljniji kvalitetom provedbe svojega slobodnog vremena, što se pozitivno odrazilo i na druge segmente njihova života. Dobiveni rezultati raspravljaju se u kontekstu analize sadržaja dobrobiti provedenog istraživanja za kvalitetu osobnog i profesionalnog razvoja studenata koje su studenti izdvojili u svojim izvješćima o provedenom istraživanju te nužnosti ostvarivanja sveučilišne nastave koja omogućuje razvoj kompetencija za suočavanje s izazovima koje donosi tzv. novo normalno u koronavirusnoj pandemiji i postpandemijskom razdoblju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-18 - Pedagogija, sport i kreativnost (Jukić, Tonća, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Iskra Tomić Kaselj (autor)

Avatar Url Tonća Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Tonća; Tomić Kaselj, Iskra; Ružić, Monika
Akcijsko istraživanje u visokoškolskoj nastavi s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 376-394
Jukić, T., Tomić Kaselj, I. & Ružić, M. (2022) Akcijsko istraživanje u visokoškolskoj nastavi s ciljem poboljšanja kvalitete provođenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji. U: Zovko, A., Vukelić, N. & Miočić, I. (ur.) Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 376-394.
@inbook{inbook, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a and Tomi\'{c} Kaselj, Iskra and Ru\v{z}i\'{c}, Monika}, year = {2022}, pages = {376-394}, keywords = {akcijski plan, iskustvena nastava, kombinirana metodologija, kompetencije, mre\v{z}na nastava}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {Akcijsko istra\v{z}ivanje u visoko\v{s}kolskoj nastavi s ciljem pobolj\v{s}anja kvalitete provo\djenja slobodnog vremena studenata u koronavirusnoj pandemiji}, keyword = {akcijski plan, iskustvena nastava, kombinirana metodologija, kompetencije, mre\v{z}na nastava}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a and Tomi\'{c} Kaselj, Iskra and Ru\v{z}i\'{c}, Monika}, year = {2022}, pages = {376-394}, keywords = {action plan, experiential teaching, mixed methods approach, competencies, online teaching}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {Action Research in Higher Education Aimed at Improving the Quality of Students' Leisure Time During the Coronavirus Pandemic}, keyword = {action plan, experiential teaching, mixed methods approach, competencies, online teaching}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font