Pregled bibliografske jedinice broj: 1267876
Projekt ATTEND: doprinos stvaranju jednakih obrazovnih mogućnosti
Projekt ATTEND: doprinos stvaranju jednakih obrazovnih mogućnosti // Konferencija edukacijskih rehabilitatora 2023. / Zupanc, Antun (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2023. str. 46-46 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1267876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt ATTEND: doprinos stvaranju jednakih obrazovnih mogućnosti
(The ATTEND project: contribution for creating equal educational opportunities)
Autori
Vinceković, Ivana ; Bohaček, Ana-Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Pinjatela, Renata ; Popčević, Klara ; Rosandić Grgić, Monika ; Stančić, Zrinjka ; Vuk, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Konferencija edukacijskih rehabilitatora 2023.
/ Zupanc, Antun - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2023, 46-46
ISBN
978-953-58871-5-7
Skup
Konferencija edukacijskih rehabilitatora 2023.
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.04.2023. - 15.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
asistivna tehnologija ; Centri za odgoj i obrazovanje ; edukacija ; multidisciplinarna suradnja
(traininassistive technology ; Centers for training and education ; education ; multidisciplinary cooperation)
Sažetak
Projekt „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju” – ATTEND (eng. Assistive Technology In Education) ima za cilj opremiti ustanove sudionika projekta, centara za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju Republike Hrvatske, asistivnom tehnologijom (AT) te osigurati edukaciju djelatnika tih ustanova za korištenje iste. Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET nositelj je projekta ATTEND, a predviđeno trajanje projekta je od srpnja 2021. do travnja 2024. godine. Projekt je većim dijelom (85%) financiran bespovratnim sredstvima iz financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora (EGP), a manjim dijelim iz državnog proračuna (15%). Osim Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (ERF), partneri u projektu su Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i Odjel za obrazovanje i mlade, Grad Reykjavik. Cilj usmenog izlaganja je predstaviti projektne aktivnosti kroz pojedine projektne elemente. Pregled aktivnosti će uključiti predstavljanje aktivnosti provedenih u prvih 18 mjeseci projekta, ali i najavu planiranih aktivnosti za preostalih 16 mjeseci projekta. Poseban naglasak u ovom izlaganju bit će stavljen na suradnju projektnih partnera pri aktivnosti ispitivanja potreba ustanova za nabavom AT, kreiranja Kataloga opreme, opremanje ERF-ovih i FER-ovih laboratorija kao i razvoju ozbiljne igre ukljUČILICA. Osim toga, bit će prezentirani rezultati provedbe jednog seta edukacija u ustanovama dionicama projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
--ERF_MEĐ_PART_ 2021_ATTEND - Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju (ATTEND) (Pinjatela, Renata) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Zrinjka Stančić
(autor)
Renata Pinjatela
(autor)
Klara Popčević
(autor)
Ana-Marija Bohaček
(autor)
Ivana Vinceković
(autor)
Jasmina Ivšac Pavliša
(autor)