Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126783

Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini


Knežević, Blaženka; Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 126783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini
(To be or not to be "e" in croatian commerce)

Autori
Knežević, Blaženka ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica

Izvornik
Suvremeno poduzetništvo (1333-5197) 9 (2002), 9; 80-84

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
elektronička trgovina; trgovina
(e-commerce; commerce)

Sažetak
U Hrvatskoj je sve više trgovačkih društava koja u svom poslovanju koriste Internet kao jedan od oblika predstavljanja tvrtke, odnosno, proizvodnog programa. Taj podatak ulijeva nadu u shvaćanje nužnosti takovg načina poslovanja. Istraživanja, međutim, pokazuju da se taj promocijski kanal koristi kao sporedni i usputni, a još uvijek ne kao ravnopravan klasičnom načinu predstavljanja i poslovanja. U prikazanom istraživanju autori zaključuju da će se u sljedećem razdoblju razvoj elektroničke prodaje odvijati sve brže, kako na globalnoj, tako i na lokalnoj razini. Zbog toga tradicionalni trgovci trebaju usvojiti i primijeniti trend izgradnje multikanalnih modela prodaje, tj. iskoristiti Internet za takve svrhe. To tim više što je daljnji rast elektroničkog poslovanja očit i jasno proizlazi iz porasta broja korisnika Interneta u Hrvatskoj, široj regiji, Europi i svijetu tvrde autori u prikazanom članku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067026
067008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, B., Alfirević, N. & Pavičić, J. (2002) Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini. Suvremeno poduzetništvo, 9 (9), 80-84.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {2002}, pages = {80-84}, keywords = {elektroni\v{c}ka trgovina, trgovina}, journal = {Suvremeno poduzetni\v{s}tvo}, volume = {9}, number = {9}, issn = {1333-5197}, title = {Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini}, keyword = {elektroni\v{c}ka trgovina, trgovina} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {2002}, pages = {80-84}, keywords = {e-commerce, commerce}, journal = {Suvremeno poduzetni\v{s}tvo}, volume = {9}, number = {9}, issn = {1333-5197}, title = {To be or not to be "e" in croatian commerce}, keyword = {e-commerce, commerce} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font