Pregled bibliografske jedinice broj: 126783
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 126783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini
(To be or not to be "e" in croatian commerce)
Autori
Knežević, Blaženka ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Suvremeno poduzetništvo (1333-5197) 9
(2002), 9;
80-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
elektronička trgovina; trgovina
(e-commerce; commerce)
Sažetak
U Hrvatskoj je sve više trgovačkih društava koja u svom poslovanju koriste Internet kao jedan od oblika predstavljanja tvrtke, odnosno, proizvodnog programa. Taj podatak ulijeva nadu u shvaćanje nužnosti takovg načina poslovanja. Istraživanja, međutim, pokazuju da se taj promocijski kanal koristi kao sporedni i usputni, a još uvijek ne kao ravnopravan klasičnom načinu predstavljanja i poslovanja. U prikazanom istraživanju autori zaključuju da će se u sljedećem razdoblju razvoj elektroničke prodaje odvijati sve brže, kako na globalnoj, tako i na lokalnoj razini. Zbog toga tradicionalni trgovci trebaju usvojiti i primijeniti trend izgradnje multikanalnih modela prodaje, tj. iskoristiti Internet za takve svrhe. To tim više što je daljnji rast elektroničkog poslovanja očit i jasno proizlazi iz porasta broja korisnika Interneta u Hrvatskoj, široj regiji, Europi i svijetu tvrde autori u prikazanom članku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb