Pregled bibliografske jedinice broj: 126782
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika / Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka, 2004. str. 187-194 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 126782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika
(Learner attitudes and foreign language teachers)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Jakominić, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika
/ Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka, 2004, 187-194
Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2002. - 19.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavnik stranog jezika; stav; skala semantičkog diferencijala
(language teacher; attitude; sematnic differential scale)
Sažetak
Među afektivnim faktorima učenja stranoga jezika istanuto mjesto zauzimaju i stavovi učenika prema nastavniku. Mnoga su istraživanja (npr. Gardner, 1985 ; Mihaljević, 1991, Dornyei, 2001) dosad istaknula važnost tih stavova i za proces učenja i za proces nastave jezika. U ovome je radu riječ o istraživanju provedenom sa 130 učenika osnovne škole čiji su stavovi prema nastavniku engleskoga jezika ispitani posebno konstruiranim skalama semantičkog diferencijala. Sadržaj tih skala usporedit će se sa sličnim skalama iz kanadskih istraživanja. Dobiveni rezultati opisat će se i komentirati s obzirom na ispitanikovu dob, spol te stvarni i željeni uspjeh u učenju engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija