Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126782

Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika


Mihaljević Djigunović, Jelena; Jakominić, Nataša
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika / Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka, 2004. str. 187-194 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 126782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika
(Learner attitudes and foreign language teachers)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Jakominić, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika / Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka, 2004, 187-194

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2002. - 19.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastavnik stranog jezika; stav; skala semantičkog diferencijala
(language teacher; attitude; sematnic differential scale)

Sažetak
Među afektivnim faktorima učenja stranoga jezika istanuto mjesto zauzimaju i stavovi učenika prema nastavniku. Mnoga su istraživanja (npr. Gardner, 1985 ; Mihaljević, 1991, Dornyei, 2001) dosad istaknula važnost tih stavova i za proces učenja i za proces nastave jezika. U ovome je radu riječ o istraživanju provedenom sa 130 učenika osnovne škole čiji su stavovi prema nastavniku engleskoga jezika ispitani posebno konstruiranim skalama semantičkog diferencijala. Sadržaj tih skala usporedit će se sa sličnim skalama iz kanadskih istraživanja. Dobiveni rezultati opisat će se i komentirati s obzirom na ispitanikovu dob, spol te stvarni i željeni uspjeh u učenju engleskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena; Jakominić, Nataša
Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika / Stolac, Dijana ; Ivantetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka, 2004. str. 187-194 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. & Jakominić, N. (2004) Učenički stavovi prema nastavniku stranoga jezika. U: Stolac, D., Ivantetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Suvremena kretanja u nastavi stranoga jezika.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Jakomini\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2004}, pages = {187-194}, keywords = {nastavnik stranog jezika, stav, skala semanti\v{c}kog diferencijala}, title = {U\v{c}eni\v{c}ki stavovi prema nastavniku stranoga jezika}, keyword = {nastavnik stranog jezika, stav, skala semanti\v{c}kog diferencijala}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Jakomini\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2004}, pages = {187-194}, keywords = {language teacher, attitude, sematnic differential scale}, title = {Learner attitudes and foreign language teachers}, keyword = {language teacher, attitude, sematnic differential scale}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font