Pregled bibliografske jedinice broj: 126752
Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil
Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil // Socijalna psihijatrija, 31 (2003), 4; 171-224 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 126752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil
(Effects of perfectionism and negative attributional style on academic achievement)
Autori
Lauri Korajlija, Anita ; Jokić-Begić, Nataša ; Kamenov, Željka
Izvornik
Socijalna psihijatrija (0303-7908) 31
(2003), 4;
171-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
perfekcionizam; negativni atribucijski stil; subjektivna percepcija uspjeha
(perfectionism; negative attributional style; perception of academic achievement)
Sažetak
Cilj ovog istaživanja bio je utvrditi povezanost negativnog atribucijskog stila, perfekcionizma i percepcije uspjeha kod neuspješnih studenata. U istraživanju je sudjelovalo 120 studenata (60 redovnih studenata i 60 studenata koji studiraju najmanje dvije godine dulje od očekivanog). Izraženost perfekcionizma mjerena je APS-R, a izraženost negativnog atribucijskog stila ASQ-om. Dobiveni rezultati ukazali su da su perfekcionizam i atribucijski stil bolji prediktori subjektivne percepcije neuspjeha nego li realnih poteškoća u studiju. Negativni perfekcionizam i negativni atribucijski stil najizraženiji su kod studenata koji nisu zadovoljni svojim uspjehom, ali se nemaju volje više potruditi. Ovakvi rezultati ukazuju da je u radu s neuspješnim studentima potrebno obratiti pažnju na perepciju vlastitog (ne)uspjeha, na uobičajene obrasce tumačenja (ne)uspjeha te na izraženost negativnih dimenzija perfekcionizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Excerpta Medica
- PsychINFO