Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267418

Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe


Vidulin, Sabina
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe // Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022. str. 7-39 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1267418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe
(Didactical articulation of a music lesson based on The cognitive-emotional approach to music listening)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša - Banja Luka : Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022, 7-39

ISBN
978-99938-27-37-5

Skup
Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 22.04.2021. - 23.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
škola (osnovna, glazbena, srednja) ; nastava glazbe ; umjetnička glazba, spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe, metodički postupci
(school (compulsory, music, high) ; cognitive-emotional listening to music ; music teaching)

Sažetak
Namjera je rada ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe // Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022. str. 7-39 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Vidulin, S. (2022) Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe. U: Grujić, G. & Pavlović, S. (ur.)Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2022}, pages = {7-39}, keywords = {\v{s}kola (osnovna, glazbena, srednja), nastava glazbe, umjetni\v{c}ka glazba, spoznajno-emocionalni pristup slu\v{s}anju glazbe, metodi\v{c}ki postupci}, isbn = {978-99938-27-37-5}, title = {Metodi\v{c}ka artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na na\v{c}elima spoznajno-emocionalnoga slu\v{s}anja glazbe}, keyword = {\v{s}kola (osnovna, glazbena, srednja), nastava glazbe, umjetni\v{c}ka glazba, spoznajno-emocionalni pristup slu\v{s}anju glazbe, metodi\v{c}ki postupci}, publisher = {Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2022}, pages = {7-39}, keywords = {school (compulsory, music, high), cognitive-emotional listening to music, music teaching}, isbn = {978-99938-27-37-5}, title = {Didactical articulation of a music lesson based on The cognitive-emotional approach to music listening}, keyword = {school (compulsory, music, high), cognitive-emotional listening to music, music teaching}, publisher = {Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font