Pregled bibliografske jedinice broj: 1267418
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe // Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022. str. 7-39 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1267418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodička artikulacija nastavnoga sata glazbe
utemeljena
na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja
glazbe
(Didactical articulation of a music lesson based
on The cognitive-emotional approach to music
listening)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija
/ Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša - Banja Luka : Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022, 7-39
ISBN
978-99938-27-37-5
Skup
Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 22.04.2021. - 23.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola (osnovna, glazbena, srednja) ; nastava glazbe ; umjetnička glazba, spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe, metodički postupci
(school (compulsory, music, high) ; cognitive-emotional listening to music ; music teaching)
Sažetak
Namjera je rada ukazati na koji se način metodički artikulira nastava glazbe s ciljem boljeg razumijevanja umjetničke glazbe te istaknuti koje su sličnosti i specifičnosti spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe u osnovnoj školi, gimnaziji i glazbenoj školi. U osnovnom i srednjem obrazovanju te u glazbenoj školi doživljaj glazbenog djela povezan je s elementima biografije skladatelja i sadržaja djela pri čemu je intenzivirana humanistička paradigma. Uz teorijska i muzikološka obilježja djela koja se produbljuju u srednjoj školi, u osnovnoj školi slušanje glazbe povezuje se i s pjevanjem, sviranjem, plesom, glumom, crtanjem, a u glazbenoj školi s glazbenim diktatom, pjevanjem po notama, svladavanjem melodijskih i ritamskih pojava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost