Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267325

Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj


Tomislav Šegina
Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj // Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova / Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina (ur.).
Zagreb, 2022. str. 151-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1267325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj
(RELIGIOUS DIMENSION OF INTERCULTURAL EDUCATION IN THE SECONDARY EDUCATIONAL SYSTEM IN THE REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Tomislav Šegina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova / Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina - Zagreb, 2022, 151-176

ISBN
978-953-6420-40-7

Skup
Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
religijska dimenzija interkulturalnost, predmetni kurikulumi, srednja škola, Nacionalni okvirni kurikulum, religije i svjetonazori
(religious dimension, interculturality, subject curricula, high school, National Curriculum Framework, religions and worldviews)

Sažetak
Sve veća multikulturalnost unutar europskih škola podrazumijeva i sve veću prisutnost učenika koji pripadaju različitim religijama i svjetonazorima. Potaknute takvom situacijom, obrazovne vlasti mnogih europskih država pokušavaju osmisliti oblik obrazovanja koji omogućuje izbjegavanje međusobnih sukoba te potiče međusobno upoznavanje, poštovanje i suradnju. I hrvatski odgojno-obrazovni sustav reformskim procesima u proteklom desetljeću pokušao je odgovoriti na te izazove. Pomoću Nacionalnog okvirnog kurikuluma (2011.) te novim predmetnim kurikulumima (2019.) hrvatski srednjoškolski odgojno-obrazovni sustav obogaćen je sadržajima koji obuhvaćaju religijsku dimenziju interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Ovaj članak donosi analizu prisutnosti spomenutih sadržaja u odgojno- obrazovnim ishodima predmetnih kurikuluma društveno-humanističkog područja (Katolički vjeronauk, Pravoslavni vjeronauk, Islamski vjeronauk, Etika, Povijest, Geografija, Filozofija, Sociologija, Psihologija, Politika i gospodarstvo) te u međupredmetnoj temi Građanski odgoj i obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2019-04-3661 - Doprinos religijskog obrazovanja suživotu u multikulturalnome društvu (RELIGOBRAZ) (Razum, Ružica, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)

Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šegina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.kbf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomislav Šegina
Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj // Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova / Razum, Ružica ; Malović, Nenad ; Vujica, Kristina (ur.).
Zagreb, 2022. str. 151-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomislav Šegina (2022) Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj. U: Razum, R., Malović, N. & Vujica, K. (ur.)Religijsko obrazovanje u interkulturalnoj Europi : zbornik radova.
@article{article, year = {2022}, pages = {151-176}, keywords = {religijska dimenzija interkulturalnost, predmetni kurikulumi, srednja \v{s}kola, Nacionalni okvirni kurikulum, religije i svjetonazori}, isbn = {978-953-6420-40-7}, title = {Kvalitativna analiza religijske dimenzije interkulturalnog odgoja i obrazovanja u srednjo\v{s}kolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj}, keyword = {religijska dimenzija interkulturalnost, predmetni kurikulumi, srednja \v{s}kola, Nacionalni okvirni kurikulum, religije i svjetonazori}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2022}, pages = {151-176}, keywords = {religious dimension, interculturality, subject curricula, high school, National Curriculum Framework, religions and worldviews}, isbn = {978-953-6420-40-7}, title = {RELIGIOUS DIMENSION OF INTERCULTURAL EDUCATION IN THE SECONDARY EDUCATIONAL SYSTEM IN THE REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {religious dimension, interculturality, subject curricula, high school, National Curriculum Framework, religions and worldviews}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font