Pregled bibliografske jedinice broj: 1267224
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1267224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici
(Reading programs in the school library)
Autori
Mandić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
17
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
čitanje, školska knjižnica, programi za poticanje čitanja
(reading, school library, reading promotion programs)
Sažetak
Čitanje je proces kojim usvajamo određena znanja i informacije. Čitati možemo u svrhu učenja, ali također i radi užitka, opuštanja. Djeci je važno čitati od najranije dobi jer čitanje pomaže u razvijanju govornih sposobnosti, pismenosti, obogaćuje rječnik i važno je za emocionalni razvoj, iz čega se može zaključiti da utječe na djetetov cjelokupni razvoj. Knjižnice su jedne od ustanova koje su odgovorne za promicanje čitanja. Putem svojih programa i raznih aktivnosti nastoje svima približiti čitanje i ukazati na važnost istog u svakodnevnom životu. Ovaj se rad bavi programima za poticanje čitanja koji se održavaju u školskoj knjižnici. Prikazuje se važnost takvih programa, kako oni utječu na školsku djecu, koje im vrijednosti i navike razvijaju te na koji način školski knjižničari surađuju sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Kao primjer dobre prakse prikazuje se rad školske knjižnice Osnovne škole Jurja Dalmatinca u Šibeniku, jer navedena školska knjižnica provodi mnoštvo aktivnosti koje potiču djecu da zavole čitanje i da čitaju u svoje slobodno vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti