Pregled bibliografske jedinice broj: 1267221
Usporedba triju online obrazovnih alata prema kriterijima za vrednovanje sustava za elektroničko učenje
Usporedba triju online obrazovnih alata prema kriterijima za vrednovanje sustava za elektroničko učenje, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1267221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba triju online obrazovnih alata prema
kriterijima za vrednovanje sustava za elektroničko
učenje
(Comparison of three online educational tools
according to the criteria
for evaluating e-learning systems)
Autori
Kusturić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
13.10
Godina
2020
Stranica
24
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
obrazovni alati, e-učenje, webinar, tutorial, on-line tečaj
(educational tools, e-learning, webinar, tutorial, on-line course)
Sažetak
U virtualnom svijetu, u kojem se danas odvija mnoštvo različitih aktivnosti, osim raznih zabavnih sadržaja, dostupna je i velika količina obrazovnih sadržaja u najrazličitijim oblicima, od jednostavnih uputstava za uporabu svakodnevnih aparata, do čitavih studijskih programa koji se u potpunosti odvijaju u on-line okruženju. Neki od najčešće korištenih obrazovnih alata su on-line tečajevi, webinari te tutoriali. Cilj ovog završnog rada je usporediti ta tri različita obrazovna alata, prema odlikama sustava za e- učenje autora Krešimira Pavline, a u svrhu procjene njihove učinkovitosti obzirom na količinu prenesenih informacija i samu organizaciju obrazovnih alata. Obrazovni alati koji će biti korišteni su tečaj dostupan na portalu EdX, „Identifying community needs for public library management“, te webinar pod nazivom „How to Conduct a Community Needs Assessment“ i tutorial „Five steps to assessing community needs“ dostupni na YouTube platformi. Navedeni obrazovni alati se bave temom procjene potreba zajednice u radu narodnih knjižnica (tečaj i webinar) te procjenom potrebe zajednice općenito (tutorial) te su različitog trajanja i opsega obrađenih informacija. U radu su opisane temeljne karakteristike svake od navedenih vrsta obrazovnih alata, kao i kratka pojašnjenja platformi na kojima se nalaze i načina na koje mogu biti korištene. Za potrebe istraživanja pregledani su webinar i tutorial, te završen četverotjedni tečaj, a zatim su analizirani prema svakoj od deset odlika sustava za e-učenje koje navodi autor Pavlina. Rezultati analize su međusobno uspoređeni i donesen je zaključak o tome koji od procijenjenih alata najviše, a koji najmanje zadovoljava postavljene kriterije i zašto. Završno su izneseni prijedlozi o mogućem poboljšanju onih aspekata kod kojih postoji mogućnost i potencijal za poboljšanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti