Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267211

„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19


Tomac, Lucija; Nadarević, Nensi; Rambovsek Aleksić, Tea
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19 // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.)., 2022. str. 316-335


CROSBI ID: 1267211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19
("It is not natural for the human species to be in front of screens for so long" - Students' experience with distance education during the COVID-19 pandemic)

Autori
Tomac, Lucija ; Nadarević, Nensi ; Rambovsek Aleksić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?

Urednik/ci
Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana

Grad
Rijeka

Godina
2022

Raspon stranica
316-335

ISBN
978-953-361-080-1

Ključne riječi
Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu ; obrazovanje na daljinu ; pandemija bolesti Covid-19 ; visokoškolsko obrazovanje
(Students' experience with distance education ; distance education ; the Covid-19 pandemic ; higher education)

Sažetak
Ova studija bavi se iskustvom studenata druge godine Diplomskog studija pedagogije u obrazovanju na daljinu u vrijeme pandemije bolesti Covid-19 i cilj je rada razumjeti to iskustvo. Tematskom analizom podataka prikupljenih putem fokusne grupe rezultati su kroz trorazinsku mrežu grupirani u četiri kategorije sukladno četirima postavljenim istraživačkim pitanjima. Rezultati pokazuju da su se studenti prilikom provedbe nastave na daljinu susretali s različitim teškoćama koje su rezultirale općim nezadovoljstvom o tome kako je provedena nastava na daljinu. Bez obzira na percipiranu neadekvatnost načina provedbe nastave na daljinu studenti su uspješno usklađivali obaveze vezane uz fakultet i osobni život. U okolnostima prelaska na nastavu na daljinu nije došlo do promjena u ostvarenom uspjehu ni percepciji važnosti naučenoga, ali su evidentne promjene u načinima učenja. Studenti su iskazali da preferiraju nastavu uživo, dok digitalizaciju percipiraju isključivo kao alat koji može pridonijeti povećanju njezine kvalitete. Dobiveni rezultati mogu poslužiti detekciji glavnih izazova s kojima se susreće visoko obrazovanje u organizaciji i provedbi obrazovanja na daljinu iz perspektive studenata društvenih znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Tomac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomac, Lucija; Nadarević, Nensi; Rambovsek Aleksić, Tea
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19 // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.)., 2022. str. 316-335
Tomac, L., Nadarević, N. & Rambovsek Aleksić, T. (2022) „Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19. U: Zovko, A., Vukelić, N. & Miočić, I. (ur.) Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?. Rijeka, str. 316-335.
@inbook{inbook, author = {Tomac, Lucija and Nadarevi\'{c}, Nensi and Rambovsek Aleksi\'{c}, Tea}, year = {2022}, pages = {316-335}, keywords = {Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu, obrazovanje na daljinu, pandemija bolesti Covid-19, visoko\v{s}kolsko obrazovanje}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19}, keyword = {Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu, obrazovanje na daljinu, pandemija bolesti Covid-19, visoko\v{s}kolsko obrazovanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Tomac, Lucija and Nadarevi\'{c}, Nensi and Rambovsek Aleksi\'{c}, Tea}, year = {2022}, pages = {316-335}, keywords = {Students' experience with distance education, distance education, the Covid-19 pandemic, higher education}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {"It is not natural for the human species to be in front of screens for so long" - Students' experience with distance education during the COVID-19 pandemic}, keyword = {Students' experience with distance education, distance education, the Covid-19 pandemic, higher education}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font