Pregled bibliografske jedinice broj: 1267211
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID- 19 // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.)., 2022. str. 316-335
CROSBI ID: 1267211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Nije prirodno ljudskoj vrsti da budemo za
ekranima toliko dugo“- Iskustvo studenata
obrazovanjem na daljinu u vrijeme pandemije COVID-
19
("It is not natural for the human species to be in
front of screens for so long" - Students'
experience with distance education during the
COVID-19 pandemic)
Autori
Tomac, Lucija ; Nadarević, Nensi ; Rambovsek Aleksić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?
Urednik/ci
Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana
Grad
Rijeka
Godina
2022
Raspon stranica
316-335
ISBN
978-953-361-080-1
Ključne riječi
Iskustvo studenata obrazovanjem na daljinu ; obrazovanje na daljinu ; pandemija bolesti Covid-19 ; visokoškolsko obrazovanje
(Students' experience with distance education ; distance education ; the Covid-19 pandemic ; higher education)
Sažetak
Ova studija bavi se iskustvom studenata druge godine Diplomskog studija pedagogije u obrazovanju na daljinu u vrijeme pandemije bolesti Covid-19 i cilj je rada razumjeti to iskustvo. Tematskom analizom podataka prikupljenih putem fokusne grupe rezultati su kroz trorazinsku mrežu grupirani u četiri kategorije sukladno četirima postavljenim istraživačkim pitanjima. Rezultati pokazuju da su se studenti prilikom provedbe nastave na daljinu susretali s različitim teškoćama koje su rezultirale općim nezadovoljstvom o tome kako je provedena nastava na daljinu. Bez obzira na percipiranu neadekvatnost načina provedbe nastave na daljinu studenti su uspješno usklađivali obaveze vezane uz fakultet i osobni život. U okolnostima prelaska na nastavu na daljinu nije došlo do promjena u ostvarenom uspjehu ni percepciji važnosti naučenoga, ali su evidentne promjene u načinima učenja. Studenti su iskazali da preferiraju nastavu uživo, dok digitalizaciju percipiraju isključivo kao alat koji može pridonijeti povećanju njezine kvalitete. Dobiveni rezultati mogu poslužiti detekciji glavnih izazova s kojima se susreće visoko obrazovanje u organizaciji i provedbi obrazovanja na daljinu iz perspektive studenata društvenih znanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski