Pregled bibliografske jedinice broj: 1267103
Važnost slikovnica u dječjem vrtiću iz perspektive odgojitelja
Važnost slikovnica u dječjem vrtiću iz perspektive odgojitelja, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1267103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost slikovnica u dječjem vrtiću iz perspektive
odgojitelja
(The importance of picture books in kindergarten from
the teacher's perspective)
Autori
Grgić, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
14.04
Godina
2022
Stranica
41
Mentor
Mate Juric
Ključne riječi
djeca ; vrtićka dob ; slikovnice ; čitanje ; odgojitelji
(children ; kindergarten age ; picture books ; early literature)
Sažetak
Mentalni razvoj djece potrebno je podržati i poticati što je više moguće, između ostalog putem čitanja od najranije dobi. Najbolji način je putem čitanja slikovnica djeci odnosno zajedno s djecom. Pored obitelji važnu ulogu u tome imaju odgojitelji u dječjim vrtićima. Tijekom njihovog odrastanja i prelaska iz predškolske u školsku dob, važno je upoznati ih sa „knjigama“ u ovom slučaju slikovnicama. Slikovnica je knjiga s kojom djeca prvi put dolaze u doticaj. Pomoću nje počinju učiti prva slova, riječi, simbole, značenja, lijepo ponašanje i slično. Ona je medij pomoću kojeg dijete počinje učiti iz knjiga i postavlja temelj za njihovo daljnje učenje gradeći pozitivan stav prema čitanju i samim knjigama. Zato slikovnice trebaju biti zabavne i zanimljive. Ovim radom pruža se pregled dosadašnjih spoznaja o važnosti čitanja od najranije dobi, te o ulozi odgojitelja. Empirijskim istraživanjem ispitati će se iskustva i stavovi odgojitelja o važnosti čitanja slikovnica u dječjim vrtićima. Svrha rada je pokazati važnost čitanja i potaknuti daljnja istraživanja o načinu na koje čitanje utječe na kognitivni i emocionalni razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti