Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1267070

Gdje smo se izgubili?


Alviž Rengel, Kristina
Gdje smo se izgubili? // 1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 15-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1267070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gdje smo se izgubili?
(Where did we get lost?)

Autori
Alviž Rengel, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 15-16

ISBN
978-953-8371-09-7

Skup
Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2022. - 22.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijete, dječji vrtić, osnovna škola, suradnja, tranzicija
(child, cooperation, kindergarten, primary school, transition)

Sažetak
Znanstveno je dokazano kako su akademska postignuća pojedinca povezana s kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa, ali i kvalitetom uključivanja istog u formalno obrazovanje. Uspješnost prelaska u školski sustav trebala bi se ogledati u pružanju pozitivne prilike za odgoj i obrazovanje svakog djeteta. I upravo iz tog razloga iznimno je važna suradnja ustanova za predškolski odgoj i obrazovanje i osnovnih škola u procesu tranzicije. Prelazak djeteta iz predškolske ustanove u osnovnu školu za svako je dijete veoma važno razvojno razdoblje, ali i važan korak koji može imati značajan utjecaj na njegovu dobrobit. Kvalitetna tranzicija može u mnogočemu olakšati uključivanje djece u formalni obrazovni sustav, ali i smanjiti razinu stresa svim dionicima tranzicije. Na osnovi svega ranije navedenog nameće se pitanje zašto je u Republici Hrvatskoj suradnja između predškolskih ustanova i osnovnih škola prepuštena inicijativi i entuzijazmu pojedinaca odnosno onima koji razumiju da kvalitetno osmišljen prijelaz, učenje kroz igru i usmjerenost na individualne dječje potencijale omogućavaju ugodno i poticajno iskustvo prijelaza. Poznato je da se na osnovama temeljnih kompetencija, koje su razvijane kod kuće i u ustanovama predškolskog odgoja i obrazovanja, u osnovnim školama počinju razvijati nove vještine i da pozitivan početak formalnog obrazovanja predstavlja važan čimbenik za uspješno napredovanje učenika tijekom cjelokupnog obrazovanja. Smatram da je to dovoljno važan razlog na kojem bi se trebao temeljiti zahtjev za međusobnu suradnju predškolskih ustanova i osnovnih škola na nacionalnoj razini. U ovom će radu biti prikazani neki od primjera dobre prakse prijelaza iz dječjeg vrtića u osnovnu školu te prijedlozi kako se ista može uspostaviti i/ili unaprijediti međuinstitucijskom suradnjom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Kristina Alviž Rengel (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

bd34a94a5e.clvaw-cdnwnd.com

Citiraj ovu publikaciju:

Alviž Rengel, Kristina
Gdje smo se izgubili? // 1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 15-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Alviž Rengel, K. (2022) Gdje smo se izgubili?. U: Borovac, T. & Somolanji Tokić, I. (ur.)1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Alvi\v{z} Rengel, Kristina}, year = {2022}, pages = {15-16}, keywords = {dijete, dje\v{c}ji vrti\'{c}, osnovna \v{s}kola, suradnja, tranzicija}, isbn = {978-953-8371-09-7}, title = {Gdje smo se izgubili?}, keyword = {dijete, dje\v{c}ji vrti\'{c}, osnovna \v{s}kola, suradnja, tranzicija}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alvi\v{z} Rengel, Kristina}, year = {2022}, pages = {15-16}, keywords = {child, cooperation, kindergarten, primary school, transition}, isbn = {978-953-8371-09-7}, title = {Where did we get lost?}, keyword = {child, cooperation, kindergarten, primary school, transition}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font