Pregled bibliografske jedinice broj: 1266901
Uloga kompetencija učitelja u poučavanju glazbene kulture u primarnom obrazovanju
Uloga kompetencija učitelja u poučavanju glazbene kulture u primarnom obrazovanju, 2022., diplomski rad, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić, Hrvatska
CROSBI ID: 1266901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kompetencija učitelja u poučavanju glazbene
kulture u primarnom obrazovanju
(The role of teacher competencies in teaching music
education in primary education)
Autori
Moguš, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić, Hrvatska
Datum
10.05
Godina
2022
Stranica
57
Mentor
Cvitković Kalanjoš, Ines
Ključne riječi
Glazbena kultura, kompetencija, učitelj, učenik, primarno obrazovanje
(Music education, competence, student, teacher, primary education)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je uloga kompetencija učitelja u poučavanju glazbene kulture u primarnom obrazovanju. Glavne kompetencije u poučavanju glazbe koje učitelj treba posjedovati su vještina lijepog pjevanja, sviranja instrumenta, vještina vođenja slušanja te glazbeno stvaralaštvo. Od učitelja se očekuje zavidnu razinu navedenih kompetencija kako bi vlastito znanje i vještine prenio učenicima na nastavi Glazbene kulture. Temelji kompetencija se postavljaju na učiteljskom studiju te je od iznimne važnosti pozitivan odnos prema predmetu kako bi kompetencije rasle i razvijale se. Cilj istraživačkog dijela rada je istražiti smatraju li se učitelji razredne nastave dovoljno kompetentnima za poučavanje glazbene kulture u primarnom obrazovanju. Rezultati istraživanja pokazuju da većina učitelja smatra da ima kompetencije potrebne za poučavanje glazbene kulture, ali unatoč tome, u nastavi ne koriste sve glazbene kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost