Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266748

Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe


Brković, Vjera
Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe // Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe / Bušljeta Kardum, Rona (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 26-26 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1266748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe
(Challenges of creating curricula and educational values)

Autori
Brković, Vjera

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe / Bušljeta Kardum, Rona - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 26-26

Skup
Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe

Mjesto i datum
Online ; Zagreb, Hrvatska, 29.04.2023. - 30.04.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
kurikulum, odgojno-obrazovne vrijednosti, nasljeđe, povijesno-društvena uvjetovanost
(curriculum, educational values, heritage, historical and social conditioning)

Sažetak
Polazeći od konteksta suvremenog društva, u okviru kojeg dolazi do pojave novih tendencija u odgoju i obrazovanju koje su često pred proturječnim izazovima, ističe se nužnost odgojne uloge škole te se nameće pitanje „kako i na koji način odgajati mlade“. Nasljeđe i povijesno-društvena uvjetovanost mogu dati odgovor na ovo pitanje s naglaskom obrazovni sustav i odgojnu dimenziju nastave. Nastavnici moraju tražiti u vrijednostima koje su trajne i povezane sa sadržajem predmeta koji poučavaju. Od nastavnika se očekuje promišljanje o tim vrijednostima i dugoročnim odgojno-obrazovnim ciljevima koji moraju biti naglašeni u poučavanju. Istovremeno se učenike uči da sačuvaju vlastiti nacionalni identitet, cijene i čuvaju svoju kulturnu i duhovnu baštinu, ali poštuju različitost. Izazovi izrade kurikuluma u tome su da se uspostavi ravnoteža kako se ne bi samo pretjerano stavljao naglasak na generičke ishode i razvoj vještina, a „bježalo se od sadržaja“. U izradi kurikuluma važno je voditi računa o propisanom sadržaju koji uvelike može utjecati na razvoj stavova i vrijednosti kod mladih naraštaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vjera Brković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brković, Vjera
Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe // Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe / Bušljeta Kardum, Rona (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 26-26 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni)
Brković, V. (2022) Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe. U: Bušljeta Kardum, R. (ur.)Hrvatska nastava u inozemstvu – važnost, izazovi i potrebe.
@article{article, author = {Brkovi\'{c}, Vjera}, editor = {Bu\v{s}ljeta Kardum, R.}, year = {2022}, pages = {26-26}, keywords = {kurikulum, odgojno-obrazovne vrijednosti, naslje\dje, povijesno-dru\v{s}tvena uvjetovanost}, title = {Hrvatska nastava u inozemstvu – va\v{z}nost, izazovi i potrebe}, keyword = {kurikulum, odgojno-obrazovne vrijednosti, naslje\dje, povijesno-dru\v{s}tvena uvjetovanost}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {online ; Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brkovi\'{c}, Vjera}, editor = {Bu\v{s}ljeta Kardum, R.}, year = {2022}, pages = {26-26}, keywords = {curriculum, educational values, heritage, historical and social conditioning}, title = {Challenges of creating curricula and educational values}, keyword = {curriculum, educational values, heritage, historical and social conditioning}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {online ; Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font