Pregled bibliografske jedinice broj: 1266729
Priprema istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću
Priprema istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1266729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priprema istraživačko-spoznajnih aktivnosti u
dječjem vrtiću
(Preparation of research and cognitive activities in
kindergarten)
Autori
Blečić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
06.09
Godina
2021
Stranica
42
Mentor
Blanuša Trošelj, Danijela
Ključne riječi
priprema, istraživanje, poticajno okruženje, uloga odgajatelja, aktivnosti
(preparation, research, stimulative surroundings, preschool teacher's role, activities)
Sažetak
Ovim završnim radom nastoji se objasniti pojam i važnost istraživačko-spoznajnih aktivnosti u dječjem vrtiću te odgajateljeva uloga u pripremi takvih aktivnosti. Osim toga, promišlja se i uloga odgajatelja u poticanju istraživanja kod djece u vrtiću. Opisano je čime bi se sve odgajatelj trebao voditi u pripremi istraživačko-spoznajnih aktivnosti u predškolskoj ustanovi. Dijete se smatra znanstvenikom u kolijevci te je taj izraz potkrepljen znanstvenim činjenicama iz istraživanjima o kognitivnim procesima u ranoj dobi. Navode se obilježja koje vrtić čine mjestom istraživanja u dječjim organiziranim i samoinicirajućim aktivnostima. Objašnjen je i pojam poticajnog okruženja za učenje različitih koncepata, smjernice za uređenje prostora i materijali koji bi se trebali naći u svakom istraživačko-spoznajnom centru kao i koji bi se mogli koristiti za isto. Odgajatelji imaju važnu ulogu u poticanju djece na istraživanje i omogućavaju im problemske situacije te potiču samostalnost kako bi mogli sami rješavati probleme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti