Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266475

Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi


Jurić, Sanja
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446


CROSBI ID: 1266475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi
(Participation of students with communication difficulties in regular school)

Autori
Jurić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood.

Urednik/ci
Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica

Izdavač
Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar

Godina
2022

Raspon stranica
427-446

ISBN
978-953-331-321-4

Ključne riječi
participacija, osnovna škola, strukturirano rješenje po modelu potpomognute komunikacije (AAC), studija slučaja
(participation, elementary school, structured solution according to the model of assisted communication (AAC), case studies)

Sažetak
Škola ima važnu ulogu u djetinjstvu. Pravo svakoga djeteta na aktivno sudjelovanje u svome okruženju, odnosno participaciju u školi, važno je u kontekstu razvoja prema školi sretnog djetinjstva. Profesionalna i etička odgovornost za svu djecu, bez obzira na njihove sposobnosti ili druge razlike, zahtijeva razvijanje rješenja te provođenje djelotvorne potpore kako bi se uklonile prepreke i razvijala kvaliteta. Svrha je rada razumjeti važnost traženja rješenja koja će omogućiti participaciju učenika s komunikacijskim teškoćama u osnovnoj školi. Cilj ovoga rada je kreiranje konceptualnog okvira za participaciju učenika s komunikacijskim teškoćama u obrazovnom procesu te istraživanje razine participacije s naglaskom na primjenu potpomognute komunikacije. Konstruiranje se temelji na teorijskom pristupu za mjerenje dječje participacije (Lansdown, 2010). Podatci prezentirani u ovoj studiji slučaja impliciraju kako strukturirano rješenje po modelu potpomognute komunikacije (AAC) učenicima s komunikacijskim poteškoćama omogućava participaciju u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Jurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Sanja
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446
Jurić, S. (2022) Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi. U: Cindrić, M., Ivon, K. & Šimić Šašić, S. (ur.) Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood.. Zadar, Sveučilište u Zadru, str. 427-446.
@inbook{inbook, author = {Juri\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {427-446}, keywords = {participacija, osnovna \v{s}kola, strukturirano rje\v{s}enje po modelu potpomognute komunikacije (AAC), studija slu\v{c}aja}, isbn = {978-953-331-321-4}, title = {Participacija u\v{c}enika s komunikacijskim te\v{s}ko\'{c}ama u redovnoj nastavi}, keyword = {participacija, osnovna \v{s}kola, strukturirano rje\v{s}enje po modelu potpomognute komunikacije (AAC), studija slu\v{c}aja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }
@inbook{inbook, author = {Juri\'{c}, Sanja}, year = {2022}, pages = {427-446}, keywords = {participation, elementary school, structured solution according to the model of assisted communication (AAC), case studies}, isbn = {978-953-331-321-4}, title = {Participation of students with communication difficulties in regular school}, keyword = {participation, elementary school, structured solution according to the model of assisted communication (AAC), case studies}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font