Pregled bibliografske jedinice broj: 1266475
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446
CROSBI ID: 1266475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Participacija učenika s komunikacijskim teškoćama u
redovnoj nastavi
(Participation of students with communication
difficulties in regular school)
Autori
Jurić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood.
Urednik/ci
Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2022
Raspon stranica
427-446
ISBN
978-953-331-321-4
Ključne riječi
participacija, osnovna škola, strukturirano rješenje po modelu potpomognute komunikacije (AAC), studija slučaja
(participation, elementary school, structured solution according to the model of assisted communication (AAC), case studies)
Sažetak
Škola ima važnu ulogu u djetinjstvu. Pravo svakoga djeteta na aktivno sudjelovanje u svome okruženju, odnosno participaciju u školi, važno je u kontekstu razvoja prema školi sretnog djetinjstva. Profesionalna i etička odgovornost za svu djecu, bez obzira na njihove sposobnosti ili druge razlike, zahtijeva razvijanje rješenja te provođenje djelotvorne potpore kako bi se uklonile prepreke i razvijala kvaliteta. Svrha je rada razumjeti važnost traženja rješenja koja će omogućiti participaciju učenika s komunikacijskim teškoćama u osnovnoj školi. Cilj ovoga rada je kreiranje konceptualnog okvira za participaciju učenika s komunikacijskim teškoćama u obrazovnom procesu te istraživanje razine participacije s naglaskom na primjenu potpomognute komunikacije. Konstruiranje se temelji na teorijskom pristupu za mjerenje dječje participacije (Lansdown, 2010). Podatci prezentirani u ovoj studiji slučaja impliciraju kako strukturirano rješenje po modelu potpomognute komunikacije (AAC) učenicima s komunikacijskim poteškoćama omogućava participaciju u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski