Pregled bibliografske jedinice broj: 1266359
Percepcija projektnog pristupa edukaciji razvoja digitalnih proizvoda kod studenata
Percepcija projektnog pristupa edukaciji razvoja digitalnih proizvoda kod studenata // Book of Abstract Blaž Baromić / Bolanča Mirković, Ivana (ur.).
Zagreb: University of Zagreb Faculty of Graphic Arts, Zagreb, Croatia, 2023. str. 13-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1266359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija projektnog pristupa edukaciji razvoja
digitalnih proizvoda kod studenata
(Students' perception of the project based learning
digital product development)
Autori
Repač, Matija ; Uglješić, Vesna ; Čarapina, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstract Blaž Baromić
/ Bolanča Mirković, Ivana - Zagreb : University of Zagreb Faculty of Graphic Arts, Zagreb, Croatia, 2023, 13-13
Skup
26th International Conference on Printing, Design and Graphic Communication 2022 (PDC 22)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.12.2022. - 16.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
projektni pristup nastavi, timski rad, programska podrška, dizajn digitalnih proizvoda
(project-based learning, team work, software development, digital product design)
Sažetak
U radu se istražuje studentska percepcija projektno koncipirane nastave iz kolegija fokusiranih na razvoj i dizajn digitalnih proizvoda. Kolegiji ‘Dizajn digitalnih proizvoda’ i ‘Projektno programiranje’ održavaju se u četvrtom semestru stručnog studija informatike na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu. Kolegiji se bave razvojem digitalnih proizvoda, jedan s dizajnerske a drugi s programerske strane te je kod oba nastava koncipirana projektno. Nakon završetka kolegija provedeno je istraživanje kako bi se ustvrdili stavovi i dojmovi studenata o projektno usmjerenom tipu nastave te eventualnim razlikama u percepciji između različitih usmjerenja studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)