Pregled bibliografske jedinice broj: 1266353
Stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema interkulturalnom glazbenom obrazovanju
Stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema interkulturalnom glazbenom obrazovanju // Music Pedagogy. Challenge, Inspiration and Creation. Proceedings from the Second International Symposium on Music Pedagogy / Martinović-Bogojević, Jelena, Marković, Vedrana (ur.).
Cetinje: University of Montenegro, Music Academy, 2023. str. 67-77 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1266353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema
interkulturalnom glazbenom obrazovanju
(Primary school teachers' attitudes towards
intercultural music education)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Music Pedagogy. Challenge, Inspiration and Creation. Proceedings from the Second International Symposium on Music Pedagogy
/ Martinović-Bogojević, Jelena, Marković, Vedrana - Cetinje : University of Montenegro, Music Academy, 2023, 67-77
ISBN
978-9940-9540-9-3
Skup
Music Pedagogy. Challenge, Inspiration and Creation.
Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 08.04.2021. - 09.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturalno obrazovanje, interkulturalno glazbeno obrazovanje, stavovi, učitelji primarnog obrazovanja
(intercultural education, intercultural music education, attitudes, primary school teachers)
Sažetak
U radu je istražen utjecaj godina radnog iskustva i stručne spreme na stavove učitelja primarnog obrazovanja prema interkulturalnom obrazovanju i interkulturalnom glazbenom obrazovanju te odnos između stavova prema interkulturalnom obrazovanju i interkulturalnom glazbenom obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku učitelja primarnog obrazovanja iz svih hrvatskih županija (N=193), pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Stavovi o interkulturalnom obrazovanju i Stavovi o interkulturalnom glazbenom obrazovanju. Rezultati potvrđuju da se stavovi učitelja primarnog obrazovanja prema interkulturalnom obrazovanju ne razlikuju s obzirom na radno iskustvo, ali se razlikuju s obzirom na stručnu spremu, pri čemu učitelji koji imaju višu razinu obrazovanja, imaju i pozitivnije stavove prema interkulturalnom obrazovanju. Potvrđen je utjecaj godina radnog iskustva na stavove učitelja primarnog obrazovanja prema interkulturalnom glazbenom obrazovanju, dok u slučaju njihove razine obrazovanja nije uočeno postojanje razlika. I, konačno, potvrđena je povezanost između stavova prema interkulturalnom obrazovanju i interkulturalnom glazbenom obrazovanju, što ukazuje na brojne glazbeno- pedagoške implikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost