Pregled bibliografske jedinice broj: 126616
Pristup leksiku u nastavi talijanskoga jezika
Pristup leksiku u nastavi talijanskoga jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 126616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup leksiku u nastavi talijanskoga jezika
(Approach to the vocabulary in teaching Italian)
Autori
Sironić-Bonefačić, Nives ; Jurko, Nela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Graftrade, 2004
Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.2002. - 18.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
strategije razumijevanja i pamećenja novih riječi
(strategies of comprehension and memorizing of new vocabulary)
Sažetak
Prikaz se temelji na rezultatima istraživanja provedenom u šestom, sedmom i osmom razredu osnovne škole. Ispituju se strategije razumijevanja, utvrđivanja i pamćenja novih riječi u kontekstu kao i sposobnost upotrebe dvojezičnog rječnika
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija