Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126615

Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika


Mihaljević Djigunović, Jelena; Zergollern-Miletić, Lovorka
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika // Metodika, 6 (2003), 77-90. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 126615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika
(What, how and when in foreign language teacher education)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka

Izvornik
Metodika (1332-7879) 6 (2003); 77-90.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje nastavnika; modeli obrazovanja nastvnika; stav; dodiplomski studij anglistike
(teacher education; model of teacher education; attitude; undergraduate studies of English)

Sažetak
U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena; Zergollern-Miletić, Lovorka
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika // Metodika, 6 (2003), 77-90. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. & Zergollern-Miletić, L. (2003) Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika. Metodika, 6, 77-90..
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Zergollern-Mileti\'{c}, Lovorka}, year = {2003}, pages = {77-90.}, keywords = {obrazovanje nastavnika, modeli obrazovanja nastvnika, stav, dodiplomski studij anglistike}, journal = {Metodika}, volume = {6}, issn = {1332-7879}, title = {\v{S}to, kako i kada u obrazovanju budu\'{c}ih nastavnika stranih jezika}, keyword = {obrazovanje nastavnika, modeli obrazovanja nastvnika, stav, dodiplomski studij anglistike} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena and Zergollern-Mileti\'{c}, Lovorka}, year = {2003}, pages = {77-90.}, keywords = {teacher education, model of teacher education, attitude, undergraduate studies of English}, journal = {Metodika}, volume = {6}, issn = {1332-7879}, title = {What, how and when in foreign language teacher education}, keyword = {teacher education, model of teacher education, attitude, undergraduate studies of English} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font