Pregled bibliografske jedinice broj: 126615
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika // Metodika, 6 (2003), 77-90. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 126615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što, kako i kada u obrazovanju budućih nastavnika stranih jezika
(What, how and when in foreign language teacher education)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka
Izvornik
Metodika (1332-7879) 6
(2003);
77-90.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje nastavnika; modeli obrazovanja nastvnika; stav; dodiplomski studij anglistike
(teacher education; model of teacher education; attitude; undergraduate studies of English)
Sažetak
U uvodnom dijelu članka najprije se govori o suvremenim pogledima na obrazovanje budućih nastavnika, a potom se opisuju tri modela obrazovanja nastavnika koja su i danas prisutna u razmišljanjima o ovoj profesiji. U središnjem dijelu članka autorice se bave obrazovanjem budućih nastavnika engleskog jezika na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Opisuju i komentiraju istraživanja koja su provele sa studentima i diplomiranim profesorima engleskog jezika i književnosti. U prvom su istraživanju na uzorku od 150 studenata zagrebačke anglistike ispitale stavove prema studiju i o brazovanju budućih nastavnika engleskog jezikka. U drugom istraživanju, provedenom sa 60 studenata - budućih nastavnika i 22 iskusna nastavnika engleskog jezika, ispitanici su procjenjivali važnost pojedinih kolegija na studiju anglistike za nastavničko zanimanje. Rezultate su komentirale komparativno te u svjetlu reforme visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130514
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)