Pregled bibliografske jedinice broj: 1266110
„Fotografije koje računaju na angažiranog gledatelja"
„Fotografije koje računaju na angažiranog gledatelja" // Život umjetnosti, (2011), 89; 22-27 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1266110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Fotografije koje računaju na angažiranog gledatelja"
("Photographs that Count on the Engaged Spectator“)
Autori
Hanaček, Ivana ; Gessner, Irena
Izvornik
Život umjetnosti (0514-7794)
(2011), 89;
22-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
fotografije-eseji, protokonceptualna, konceptualna i postkonceptualna fotografija, Tomislav Gotovac, Ivan Picelj, Aleksandar Srnec, Davor Sanvincenti
(photos-essays, protoconceptual, conceptual and postconceptual photography, Tomislav Gotovac, Ivan Picelj, Aleksandar Srnec, Davor Sanvincenti)
Sažetak
Rad se bavi analizom intermedijalne citatnosti i kodiranog jezika u protokonceptualnim, konceptualnim i postkonceptualnim fotografijama-esejima hrvatske moderne i suvremene umjetnosti. U prvi plan postavlja medijacijski proces i (ne)mogućnosti čitanja nelinearnih, rizomatičnih struktura vizualnog narativa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Likovne umjetnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus