Pregled bibliografske jedinice broj: 1266010
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA // Praktični menadžment, Vol.2 (2011), No. 1; 24-26 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1266010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA
(INFLUENCE OF PACKAGING ON PRODUCT SALES)
Autori
Tolušić, Marija ; Mikolčević, Mladen ; Tolušić, Zrinka
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol.2
(2011), No. 1;
24-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
ambalaža, brand, tržište, kupovina, proizvod
(package, brand, market, shopping, product)
Sažetak
Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda, poveznica je između kupca i tržišta, ali i kao nositelj branda, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Utjecaj ambalaže na odabir proizvoda pri kupovini je dokazano važan. Odraz je svih njenih funkcija i osobina koje svojom različitošću i originalnošću privlače kupce. Proizvod treba biti "u skladu" s amabalažom jer je poruka koju prenosi jednoznačna, ambalaža prenosi doživljaj i prirodu proizvoda, pokreće naša osjetila prilikom kupovine dočaravajući nam sliku proizvoda i prije samog konzumiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski