Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266010

UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA


Tolušić, Marija; Mikolčević, Mladen; Tolušić, Zrinka
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA // Praktični menadžment, Vol.2 (2011), No. 1; 24-26 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 1266010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA
(INFLUENCE OF PACKAGING ON PRODUCT SALES)

Autori
Tolušić, Marija ; Mikolčević, Mladen ; Tolušić, Zrinka

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol.2 (2011), No. 1; 24-26

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni

Ključne riječi
ambalaža, brand, tržište, kupovina, proizvod
(package, brand, market, shopping, product)

Sažetak
Ambalaža kao važan dio marketinga proizvoda, poveznica je između kupca i tržišta, ali i kao nositelj branda, ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Od trenutka proizvodnje do potrošnje proizvoda ambalaža svojom praktičnošću, funkcionalnošću i dizajnom brine o proizvodu i čuva njegovu izvornost i kvalitetu. Utjecaj ambalaže na odabir proizvoda pri kupovini je dokazano važan. Odraz je svih njenih funkcija i osobina koje svojom različitošću i originalnošću privlače kupce. Proizvod treba biti "u skladu" s amabalažom jer je poruka koju prenosi jednoznačna, ambalaža prenosi doživljaj i prirodu proizvoda, pokreće naša osjetila prilikom kupovine dočaravajući nam sliku proizvoda i prije samog konzumiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zrinka Tolušić (autor)

Avatar Url Marija Tolušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.vsmti.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tolušić, Marija; Mikolčević, Mladen; Tolušić, Zrinka
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA // Praktični menadžment, Vol.2 (2011), No. 1; 24-26 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
Tolušić, M., Mikolčević, M. & Tolušić, Z. (2011) UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA. Praktični menadžment, Vol.2 (No. 1), 24-26.
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Mikol\v{c}evi\'{c}, Mladen and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2011}, pages = {24-26}, keywords = {ambala\v{z}a, brand, tr\v{z}i\v{s}te, kupovina, proizvod}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol.2}, number = {No. 1}, issn = {1847-8107}, title = {UTJECAJ AMBALA\v{Z}E NA PRODAJU PROIZVODA}, keyword = {ambala\v{z}a, brand, tr\v{z}i\v{s}te, kupovina, proizvod} }
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Mikol\v{c}evi\'{c}, Mladen and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2011}, pages = {24-26}, keywords = {package, brand, market, shopping, product}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol.2}, number = {No. 1}, issn = {1847-8107}, title = {INFLUENCE OF PACKAGING ON PRODUCT SALES}, keyword = {package, brand, market, shopping, product} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font