Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1266005

Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji


Tolušić, Marija; Dumančić, Ljiljana; Tolušić, Zrinka
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji // Praktični menadžment, Vol. 4 (2013), No. 2; 43-49 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)


CROSBI ID: 1266005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji
(Application of green marketing in Vukovar-srijem county)

Autori
Tolušić, Marija ; Dumančić, Ljiljana ; Tolušić, Zrinka

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol. 4 (2013), No. 2; 43-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni

Ključne riječi
zeleni marketing, ekologija, Vukovarsko-srijemska županija.
(green marketing, ecology, Vukovarsko-srijemska county)

Sažetak
Marketing kao znanost i disciplina razvija se u skladu s promjenama u društvu, promjenama na tržištu i promjenama u željama i očekivanjima potrošača. Ekološke promjene utjecale su kako na potrošače tako i na nove aktivnosti marketinga. Oblikovanje marketinških aktivnosti, uvažavajući prirodno okruženje, nazivamo zelenim marketingom. Zeleni marketing je vrsta društvenog, ekološkog marketinga u kojem se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti oblikuju i provode uzimajući u obzir djelovanje i utjecaj koji mogu imati na okoliš i društvo u cjelini. Ovaj, rastući, tržišni segment zelenih potrošača privukao je veliku pozornost te pružio nove mogućnosti gospodarskim subjektima za razvoj i napredovanje, uz istovremeno pozitivno djelovanje i utjecaj na okolinu i samo društvo. Uspješna primjena zelenog marketinga zahtjeva uz postojanje određenih gospodarskih, političkih i zakonodavnih preduvjeta i sveobuhvatnu i dinamičnu bazu znanja o ponašanjima i očekivanjima hrvatskih zelenih potrošača. Tek na temelju toga moguće je u Republici Hrvatskoj razvijati strategiju razvoja zelenog marketinga na mikro i makro razini. Ruralna područja Republike Hrvatske, pa tako i Vukovarsko-srijemska županija, koja su bez industrije, nezagađena i biološki raznolika potencijalne su ekološke oaze za proizvodnju raznovrsnih ekoproizvoda, postojeća su prednost pred konkurencijom na međunarodnom tržištem. Sustavnim ulaganjem, dobrim zakonodavstvom te suradnjom gospodarstva i znanosti Republika Hrvatska mogla bi stvoriti prepoznatljivi zeleni brand.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zrinka Tolušić (autor)

Avatar Url Marija Tolušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.vsmti.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tolušić, Marija; Dumančić, Ljiljana; Tolušić, Zrinka
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji // Praktični menadžment, Vol. 4 (2013), No. 2; 43-49 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
Tolušić, M., Dumančić, L. & Tolušić, Z. (2013) Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji. Praktični menadžment, Vol. 4 (No. 2), 43-49.
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Duman\v{c}i\'{c}, Ljiljana and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2013}, pages = {43-49}, keywords = {zeleni marketing, ekologija, Vukovarsko-srijemska \v{z}upanija.}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol. 4}, number = {No. 2}, issn = {1847-8107}, title = {Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj \v{z}upaniji}, keyword = {zeleni marketing, ekologija, Vukovarsko-srijemska \v{z}upanija.} }
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Duman\v{c}i\'{c}, Ljiljana and Tolu\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2013}, pages = {43-49}, keywords = {green marketing, ecology, Vukovarsko-srijemska county}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {Vol. 4}, number = {No. 2}, issn = {1847-8107}, title = {Application of green marketing in Vukovar-srijem county}, keyword = {green marketing, ecology, Vukovarsko-srijemska county} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font