Pregled bibliografske jedinice broj: 1266005
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj županiji // Praktični menadžment, Vol. 4 (2013), No. 2; 43-49 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1266005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko- srijemskoj
županiji
(Application of green marketing in Vukovar-srijem
county)
Autori
Tolušić, Marija ; Dumančić, Ljiljana ; Tolušić, Zrinka
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) Vol. 4
(2013), No. 2;
43-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
zeleni marketing, ekologija, Vukovarsko-srijemska županija.
(green marketing, ecology, Vukovarsko-srijemska county)
Sažetak
Marketing kao znanost i disciplina razvija se u skladu s promjenama u društvu, promjenama na tržištu i promjenama u željama i očekivanjima potrošača. Ekološke promjene utjecale su kako na potrošače tako i na nove aktivnosti marketinga. Oblikovanje marketinških aktivnosti, uvažavajući prirodno okruženje, nazivamo zelenim marketingom. Zeleni marketing je vrsta društvenog, ekološkog marketinga u kojem se proizvodi, usluge i sve marketinške aktivnosti oblikuju i provode uzimajući u obzir djelovanje i utjecaj koji mogu imati na okoliš i društvo u cjelini. Ovaj, rastući, tržišni segment zelenih potrošača privukao je veliku pozornost te pružio nove mogućnosti gospodarskim subjektima za razvoj i napredovanje, uz istovremeno pozitivno djelovanje i utjecaj na okolinu i samo društvo. Uspješna primjena zelenog marketinga zahtjeva uz postojanje određenih gospodarskih, političkih i zakonodavnih preduvjeta i sveobuhvatnu i dinamičnu bazu znanja o ponašanjima i očekivanjima hrvatskih zelenih potrošača. Tek na temelju toga moguće je u Republici Hrvatskoj razvijati strategiju razvoja zelenog marketinga na mikro i makro razini. Ruralna područja Republike Hrvatske, pa tako i Vukovarsko-srijemska županija, koja su bez industrije, nezagađena i biološki raznolika potencijalne su ekološke oaze za proizvodnju raznovrsnih ekoproizvoda, postojeća su prednost pred konkurencijom na međunarodnom tržištem. Sustavnim ulaganjem, dobrim zakonodavstvom te suradnjom gospodarstva i znanosti Republika Hrvatska mogla bi stvoriti prepoznatljivi zeleni brand.
Izvorni jezik
Hrvatski