Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1265595

Stavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19


Tomljenović, Zlata; Novaković, Svetlana; Blašković, Jelena
Stavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19 // Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić ; Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 355-375


CROSBI ID: 1265595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19
(Standpoints of Students at Faculties of Teacher Education about Online Learning and Teaching in the Art Field during the Covid-19 Pandemic)

Autori
Tomljenović, Zlata ; Novaković, Svetlana ; Blašković, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?

Urednik/ci
Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić ; Ivana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2022

Raspon stranica
355-375

ISBN
978-953-361-080-1

Ključne riječi
glazbena umjetnost ; online nastava ; učiteljski fakultet ; vizualna/likovna umjetnost
(music art, online teaching, faculty of teacher education, visual/fine arts)

Sažetak
Suočavanje s novom situacijom u visokom školstvu, izazvanom pandemijom bolesti Covid-19, zahtijevalo je brzu i fleksibilnu prilagodbu novonastalim uvjetima, kako nastavnika tako i studenata. Pri planiranju i realizaciji nastavnih programa na učiteljskim fakultetima iz predmeta vezanih za umjetničko područje (vizualna/likovna i glazbenu umjetnost) studenti i nastavnici suočili su se s mnogobrojnim izazovima vezanima za specifičnosti izvođenja umjetničkih nastavnih sadržaja (osobito za mentorsko praćenje praktičnih vježbi i njihovo pravilno izvođenje). Cilj istraživanja bio je ispitati stavove studenata učiteljskih fakulteta u Rijeci i Zagrebu o online nastavi na umjetničkom području, njezinim prednostima i nedostacima te utvrditi postoji li statistički značajna razlika između stavova studenata redovitog i izvanrednog studija o prednostima i nedostacima s obzirom na broj semestara realiziranih u virtualnom okruženju. Svrha istraživanja bila je utvrditi specifičnosti vezane uz planiranje i izvođenje online nastave na umjetničkom području kako bi se olakšalo daljnje suočavanje s izazovima osmišljavanja umjetničkih nastavnih programa u online, odnosno hibridnoj nastavi. Istraživanje je provedeno u akademskoj godini 2020./2021., a obuhvatilo je 392 ispitanika. Rezultati deskriptivne statistike pokazali su kako studenti svoje poznavanje tehnologija e-učenja procjenjuju vrlo dobrim te navode raznolike uredske alate i tehnologije e-učenja kojima su se služili tijekom obrade umjetničkih nastavnih sadržaja. Gotovo polovica ispitanika smatra kako nastavu na umjetničkom području nije moguće provoditi na jednako učinkovit način kao u kontaktnoj nastavi, a kao glavni problem navode nedostatak specijaliziranih prostora i mentorske podrške. Kruskal-Wallisovim testom utvrđeno je postojanje statistički značajnih razlika između stavova studenata o prednostima 356 online nastave s obzirom na broj semestara realiziranih u virtualnom okruženju. Unatoč brojnim izazovima, istraživanjem je potvrđena i činjenica kako se dobrim planiranjem i kvalitetno osmišljenim metodama rada ipak mogu zadovoljiti standardi studiranja tj. realizacija studijskih programa i predviđenih ishoda učenja na umjetničkom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomljenović, Zlata; Novaković, Svetlana; Blašković, Jelena
Stavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19 // Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić ; Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 355-375
Tomljenović, Z., Novaković, S. & Blašković, J. (2022) Stavovi studenata učiteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetničkom području za vrijeme pandemije bolesti Covid-19. U: Zovko, A., Vukelić, N., Miočić & Ivana (ur.) Prema postpandemijskom obrazovanju:kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja?. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 355-375.
@inbook{inbook, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata and Novakovi\'{c}, Svetlana and Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2022}, pages = {355-375}, keywords = {glazbena umjetnost, online nastava, u\v{c}iteljski fakultet, vizualna/likovna umjetnost}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {Stavovi studenata u\v{c}iteljskih fakulteta o nastavi na daljinu na umjetni\v{c}kom podru\v{c}ju za vrijeme pandemije bolesti Covid-19}, keyword = {glazbena umjetnost, online nastava, u\v{c}iteljski fakultet, vizualna/likovna umjetnost}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata and Novakovi\'{c}, Svetlana and Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2022}, pages = {355-375}, keywords = {music art, online teaching, faculty of teacher education, visual/fine arts}, isbn = {978-953-361-080-1}, title = {Standpoints of Students at Faculties of Teacher Education about Online Learning and Teaching in the Art Field during the Covid-19 Pandemic}, keyword = {music art, online teaching, faculty of teacher education, visual/fine arts}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font