Pregled bibliografske jedinice broj: 1265580
Utjecaj različitih elemenata oblikovanja mobilne aplikacije na korisničko iskustvo
Utjecaj različitih elemenata oblikovanja mobilne aplikacije na korisničko iskustvo // Zbornik sažetaka Blaž Baromić 2022 / Bolanča Mirković, Ivana (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 49-49 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1265580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj različitih elemenata oblikovanja mobilne aplikacije na korisničko iskustvo
(The impact of the various mobile application design elements on the user experience)
Autori
Ivančić Valenko, Snježana ; Kovač, Paula ; Zorko, Anja ; Morić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka Blaž Baromić 2022
/ Bolanča Mirković, Ivana - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 49-49
Skup
26th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.12.2022. - 16.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korisničko sučelje ; korisničko iskustvo ; dizajn ; optimizacija ; mobilna aplikacija
(user interface ; user experience ; design ; optimization ; mobile application)
Sažetak
Sveprisutnost digitalnih sučelja u svakodnevnom životu zbog sve većeg korištenja mobilnih uređaja dovodi do potrebe za smislenim i inovativnim dizajnom. Optimizacijom korisničkog iskustva poboljšava se zadovoljstvo korisnika te održava odnos između korisnika i poslovanja, povećavajući šanse da će se korisnik vratiti nakon pozitivnog iskustva. Zbog velikog broja informacija koje čovjek prima na dnevnoj bazi teško je zadržati pažnju ukoliko korisničko iskustvo ne zadovoljava potrebe korisnika. Cilj rada bio je na prototipu manje mobilne aplikacije za kupovinu analizirati kako promjena aspekata dizajna utječe na doživljaj korisnika i samo iskustvo korištenja aplikacije. Na temelju istraživanja, a prema preferencama i potrebama ispitanika napravljen je dizajn mobilne aplikacije za kupovinu u svrhu optimizacije korisničkog iskustva. Kroz istraživanje je zaključeno da korisnici, prezentirani s izborom između svijetle i tamne verzije sučelja mobilne aplikacije, češće preferirati tamnu verziju zbog povoljnijeg utjecaja na oči te zelenu boju tipke za poziv na akciju zbog dobrog kontrasta s tekstom i okolnim elementima te pozitivnih asocijacija koje su uz nju vezali. Lokacija navigacijske trake preferirana je na gornjem dijelu zaslona, kao i hamburger izbornik koji se otvara s lijeve strane zbog veće intuitivnosti i funkcionalnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti