Pregled bibliografske jedinice broj: 1265521
O multimodalnosti i multipismenosti
O multimodalnosti i multipismenosti // Izričajna pragmatika i analiza diskursa: izazovi primjene. Zbornik radova sa znanstvenog skupa „Rencontres francophones 2019 : Pragmatique énonciative et l'analyse du discours à l'épreuve de l'application“ (Sveučilište u Zadru, 7. – 9. svibnja 2019.) / Vodanović, Barbara (ur.).
Zadar: Morepress, 2021. str. 175-191
CROSBI ID: 1265521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O multimodalnosti i multipismenosti
(À propos de la multimodalité et de la multilitératie)
Autori
Zovko, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Izričajna pragmatika i analiza diskursa: izazovi primjene. Zbornik radova sa znanstvenog skupa „Rencontres francophones 2019 : Pragmatique énonciative et l'analyse du discours à l'épreuve de l'application“ (Sveučilište u Zadru, 7. – 9. svibnja 2019.)
Urednik/ci
Vodanović, Barbara
Izdavač
Morepress
Grad
Zadar
Godina
2021
Raspon stranica
175-191
ISBN
978-953-331-331-3
Ključne riječi
multimodalnost, multipismenost, multimodalan tekst, ko-munikacijski modus, procesi znanja
(multimodalité, multilitératie, texte multimodal, mode de com-munication, processus de connaissances)
Sažetak
U radu su prikazani i definirani multimodalni pristupi komunikacijskim praksama i multimodalno orijentirani teorijski okviri. Čitatelja se upućuje na široko polje istraživanja multimodalnih fenomena, a poseban naglasak je na osvještavanju suvremenih procesa stvaranja, širenja i korištenja tek-stova, ali i kritičkog promišljanja o interakcijskim (digitalnim) praksama. U zadnjem poglavlju predstavljene su i definirane temeljne postavke pedagogije multipismenosti i klasifikacija procesa znanja kroz četiri oblika aktivnosti učenja: iskustvo, konceptualiziranje, analiziranje i primjenu. Prikazane su smjernice za implementaciju navedenih procesa znanja u suvremenoj nastavnoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija