Pregled bibliografske jedinice broj: 126523
Nastava (ne)uspješna komunikacija
Nastava (ne)uspješna komunikacija // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Rijeka, Hrvatska, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 126523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava (ne)uspješna komunikacija
(Teaching (Un)successeful communication)
Autori
Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
/ - , 2002
Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava. komunikacija
(teaching; communication)
Sažetak
U radu je ukazano na tromost promjena nastavnog procesa. Tijekom jednog desetljeća provedena su istraživanja. 65. 3 % promatranog vremena nastavnik je verbalno aktivan. Indeks komunikacije nastavnik-učenik u prvom je istraživanju 2, 65, a u drugome 2, 25 ukazuju na podudarnost promatranih nastavnih komunikacija. Prisutna je metodička monostruktura nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija