Pregled bibliografske jedinice broj: 1264878
Preferencije i stavovi adolescenta o čitanju u digitalnom vremenu
Preferencije i stavovi adolescenta o čitanju u digitalnom vremenu // DRŽAVNI STRUČNI SKUP "Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu - mogućnosti i perspektive informacijske znanosti" – 35. Proljetna škola školskih knjižničara RH
Split, Hrvatska, 2023. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1264878 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preferencije i stavovi adolescenta o čitanju u digitalnom vremenu
(Preferences and Attitudes of Adolescents About Reading in The Digital Age)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
DRŽAVNI STRUČNI SKUP "Odgajanje i odrastanje u digitalnom vremenu - mogućnosti i perspektive informacijske znanosti" – 35. Proljetna škola školskih knjižničara RH
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2023. - 31.03.2023
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
čitanje, učenje, mediji, adolescenti
(reading, learning, media, teenagers)
Sažetak
Moderni mediji su zbog sveprisutnosti, dostupnosti i duboke integriranosti u svakodnevni život adolescenta preoblikovali načine njihovog učenja i pristupanja informacijama. U tom kontekstu često se postavljaju pitanja o sudbini i praksi čitanja te implikacijama na ishode odgoja i obrazovanja u digitalnom vremenu. U ovom izlaganju su prezentirani rezultati kvalitativnog istraživanja o percepciji i stavovima učenika gimnazija i strukovnih škola te njihovih nastavnika o preferencijama, pozitivnim i negativnim aspektima te odgojno-obrazovnim ishodima upotrebe tiskanih i digitalnih tekstova za čitanje zbog užitka i opuštanja, čitanje iz utilitarnih razloga ili zbog učenja te čitanje lektire.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)