Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264809

Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj


Jurić, Sanja; Najev Čačija, Ljiljana; Alfirević, Nikša
Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 4, 24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1264809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj
(Mentoring model as a determinant of inclusive education quality: Testing the implementation framework in educational institutions in Croatia)

Autori
Jurić, Sanja ; Najev Čačija, Ljiljana ; Alfirević, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario - : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022

ISBN
978-953-380-002-8

Skup
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević /Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inkluzija ; mentorski model ; upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom
(inclusion ; management of an educational institution ; mentoring model)

Sažetak
Unatoč sveobuhvatnom promicanju inkluzivnog odgoja i obrazovanja, u nacionalnim je politikama većine europskih zemalja razvidan jaz u primjeni na mezo (škola) i mikro (učionica) razini. Istraživački problem rada je fokusiran na pitanje kako implementirati učinkovit model odgojno-obrazovne inkluzije na mezo i mikro razini? Cilj istraživanja je utvrditi ključne determinante mentorskog modela inkluzije. U tu svrhu provedeno je kvalitativno istraživanje mentorskog modela kroz četverogodišnju studiju slučaja u osnovnoj školi. Za dublji uvid u stavove učitelja o predloženom modelu primijenjena je kvantitativna analiza na prigodnom uzorku učitelja u osnovnoškolskom obrazovanju (N=132) u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju učinkovitost mentorskog modela na mezo (škola) i mikro (učionica) razini. Testiranjem modela identificirane su ključne determinante za implementaciju u odgojno- obrazovnoj praksi: mentorstvo, suradnički odnosi i transformacija djelovanja. Mentorski model pruža okvir za strukturiranje potpore na mezo (škola) i mikro (učionica) razini. Rezultati ovog istraživanja ukazuju kako predloženi koncept mentorskog modela može biti osnova za pozitivne promjene u implementaciji i pomicanju kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja na mezo (škola) i mikro (učionica) razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Sanja; Najev Čačija, Ljiljana; Alfirević, Nikša
Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 4, 24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurić, S., Najev Čačija, L. & Alfirević, N. (2022) Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.)Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević.
@article{article, author = {Juri\'{c}, Sanja and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a}, year = {2022}, pages = {24}, chapter = {4}, keywords = {inkluzija, mentorski model, upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Mentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspje\v{s}nu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj}, keyword = {inkluzija, mentorski model, upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {4} }
@article{article, author = {Juri\'{c}, Sanja and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a}, year = {2022}, pages = {24}, chapter = {4}, keywords = {inclusion, management of an educational institution, mentoring model}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Mentoring model as a determinant of inclusive education quality: Testing the implementation framework in educational institutions in Croatia}, keyword = {inclusion, management of an educational institution, mentoring model}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {4} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font