Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264783

Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osjećaje igrača


Prevarek, Valentina; Grmuša, Tanja
Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osjećaje igrača // Media, culture and public relations, 13 (2022), 1-2; 25-39 doi:10.32914/mcpr.13.1-2.3 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1264783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osjećaje igrača
(The influence of team communication in video games on the score and feelings of players)

Autori
Prevarek, Valentina ; Grmuša, Tanja

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 13 (2022), 1-2; 25-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
esport ; komunikacija ; komunikacijski kanali ; virtualni tim ; vođa
(esport ; communication ; communication channels ; virtual team ; leader)

Sažetak
Esport je grana industrije zabave koja je u eksponencijalnom rastu te svake godine privlači sve više igrača, fanova i pratitelja. Esport podrazumijeva natjecanje u igranju video igara. Cilj ovog rada je analizirati nužnost i značaj komunikacije u svijetu igrača video igri s obzirom na to da se u ljudskoj svakodnevnici komunikacijske vještine nameću kao najznačajnija kategorija vještina koja dijeli uspješne od neuspješnih. O komunikaciji u timu uvelike može ovisiti sam ishod igre zbog čega je važno da su igrači svjesni načela i elemenata komunikacije, ali i značaja potrebe za jednom osobom u timu koja će, između ostaloga, biti idealan posrednik informacija, odnosno vješti komunikator. Rezultati istraživanja provedenog pomoću online anketnog obrasca u razdoblju od 10. do 17. rujna 2021. godine, na uzorku od 126 igrača igre League of Legends: Summoner's Rift čije se prebivalište nalazi na teritoriju Republike Hrvatske, pokazali su kako je većina ispitanika svjesna značaja komunikacije za vrijeme igre, odnosno da je komunikacija vrlo važan element koji može direktno utjecati na ishod igre.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Prevarek, Valentina; Grmuša, Tanja
Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osjećaje igrača // Media, culture and public relations, 13 (2022), 1-2; 25-39 doi:10.32914/mcpr.13.1-2.3 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Prevarek, V. & Grmuša, T. (2022) Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osjećaje igrača. Media, culture and public relations, 13 (1-2), 25-39 doi:10.32914/mcpr.13.1-2.3.
@article{article, author = {Prevarek, Valentina and Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2022}, pages = {25-39}, DOI = {10.32914/mcpr.13.1-2.3}, keywords = {esport, komunikacija, komunikacijski kanali, virtualni tim, vo\dja}, journal = {Media, culture and public relations}, doi = {10.32914/mcpr.13.1-2.3}, volume = {13}, number = {1-2}, issn = {1333-6371}, title = {Utjecaj timske komunikacije u video igrama na rezultat i osje\'{c}aje igra\v{c}a}, keyword = {esport, komunikacija, komunikacijski kanali, virtualni tim, vo\dja} }
@article{article, author = {Prevarek, Valentina and Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2022}, pages = {25-39}, DOI = {10.32914/mcpr.13.1-2.3}, keywords = {esport, communication, communication channels, virtual team, leader}, journal = {Media, culture and public relations}, doi = {10.32914/mcpr.13.1-2.3}, volume = {13}, number = {1-2}, issn = {1333-6371}, title = {The influence of team communication in video games on the score and feelings of players}, keyword = {esport, communication, communication channels, virtual team, leader} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font