Pregled bibliografske jedinice broj: 1264440
Potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza
Potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 32 (2023), 1; 153-170 doi:10.5559/di.32.1.08 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1264440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrebe učitelja hrvatske
nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza
(Teaching Competencies and Recommendations of
Croatian Teachers Abroad: A Quantitative Analysis)
Autori
Burai, Renata ; Bušljeta Kardum, Rona ; Klasnić, Ksenija
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 32
(2023), 1;
153-170
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hrvatska nastava u inozemstvu ; kompetencije ; obrazovne potrebe učitelja ; stručno usavršavanje
(Croatian teaching abroad ; competencies ; teachers' educational needs ; teacher training)
Sažetak
Obrazovanje učitelja dostatno za uspješno izvođenje hrvatske nastave u inozemstvu (HNuI), a operacionaliziran je kroz četiri izvedena istraživačka cilja. Eksplorativno presječno istraživanje provedeno je metodom ankete, tehnikom online anketiranja na 61 učitelju hrvatske nastave u inozemstvu u 17 država svijeta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na potrebu uvođenja posebnih programa za usavršavanje učitelja koji žele raditi u HNuI.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus