Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264322

Kreativno učenje stranog jezika u dječjem vrtiću


Vekić-Kljaić, Višnja; Šuško, Vanja
Kreativno učenje stranog jezika u dječjem vrtiću // Creative Approaches to Learning and Teaching (CALT) / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 120-120 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1264322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativno učenje stranog jezika u dječjem vrtiću
(Creative Learning of Foreign Language in Kindergarten)

Autori
Vekić-Kljaić, Višnja ; Šuško, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Creative Approaches to Learning and Teaching (CALT) / Svalina, Vesna - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023, 120-120

ISBN
978-953-8371-11-0

Skup
First International Conference CALT: Creative Approaches to Learning and Teaching

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.03.2023. - 25.03.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
aktivnosti, dokumentiranje, etnografija, odgojitelj, refleksije
(Keywords: activities, documentation, ethnography, preschool teacher, reflections.)

Sažetak
Učenje stranog jezika u dječjem vrtiću provodi se integriranjem stranog jezika u kurikulum odgojne skupine. Takve skupine najčešće su dobno mješovite te djeca imaju priliku učiti strani jezik već od treće godine života. Odgojitelji koji provode program ranog učenja stranog jezika certificirani su za taj način rada te posjeduju najmanje B2 razinu znanja određenog jezika. Strani jezik djeca uče svakodnevno, situacijski, kroz razne aktivnosti. Cilj rada je prikazati kreativne aktivnosti učenja stranog jezika u dječjem vrtiću. Provedeno je akcijsko istraživanje s etnografskim elementima u zagrebačkom dječjem vrtiću. Istraživanje je proveo odgojitelj u suradnji s istraživačem, vanjskim suradnikom. Sudjelovalo je 20 djece jedne odgojne skupine s integriranim engleskim jezikom u redoviti kurikulum. Istraživanje je bilo usmjereno prema zaštiti ispitanika u skladu s etičkim kodeksom. Od sudionika je zatražen pristanak za sudjelovanje u istraživanju putem obrazaca za odgojitelje, djecu (od roditelja) i ravnatelja dječjeg vrtića. Za prikupljanje i analizu podataka korištena je kvalitativna metodologija. Kako bi istraživanje bilo valjano koristila se triangulacija u prikupljanju i obradi podataka. Aktivnosti tijekom istraživanja sastojale su se od dokumentiranja učenja stranog jezika djece i redovitih refleksija odgojitelja i istraživača. Dokumentiranje učenja stranog jezika činilo se prikupljanjem etnografskih zapisa (fotografija, video-zapisa, transkripta razgovora djece te djece i odgojitelja, transkripta zapisa iz istraživačkog dnevnika odgojitelja i istraživača). Dokumentiranje je bilo instrument za prikupljanje podataka. Tijekom refleksija radila se analiza podataka i evaluacija provedenih aktivnosti. Učenje stranog jezika analiziralo se kroz tri razdoblja istraživanja tijekom kojih se na refleksijama odgojiteljice i istraživača raspravljalo o različitim problemima te promišljalo o daljnjim aktivnostima. Rezultati istraživanja izdvajaju kreativne aktivnosti učenja stranog jezika u dječjem vrtiću. Praktična primjena rezultata istraživanja može se ogledati u primjeni prikazanih aktivnosti učenja stranog jezika u dječjem vrtiću, a rezultati mogu potaknuti daljnja istraživanja s ciljem razvoja područja učenja stranog jezika u dječjem vrtiću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Višnja Vekić-Kljaić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada drive.google.com drive.google.com

Poveznice na istraživačke podatke:

drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Vekić-Kljaić, Višnja; Šuško, Vanja
Kreativno učenje stranog jezika u dječjem vrtiću // Creative Approaches to Learning and Teaching (CALT) / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2023. str. 120-120 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vekić-Kljaić, V. & Šuško, V. (2023) Kreativno učenje stranog jezika u dječjem vrtiću. U: Svalina, V. (ur.)Creative Approaches to Learning and Teaching (CALT).
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja and \v{S}u\v{s}ko, Vanja}, editor = {Svalina, V.}, year = {2023}, pages = {120-120}, keywords = {aktivnosti, dokumentiranje, etnografija, odgojitelj, refleksije}, isbn = {978-953-8371-11-0}, title = {Kreativno u\v{c}enje stranog jezika u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {aktivnosti, dokumentiranje, etnografija, odgojitelj, refleksije}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja and \v{S}u\v{s}ko, Vanja}, editor = {Svalina, V.}, year = {2023}, pages = {120-120}, keywords = {Keywords: activities, documentation, ethnography, preschool teacher, reflections.}, isbn = {978-953-8371-11-0}, title = {Creative Learning of Foreign Language in Kindergarten}, keyword = {Keywords: activities, documentation, ethnography, preschool teacher, reflections.}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font