Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264263

O JEZIČNIM IGRAMA IZ UČITELJSKE PERSPEKTIVE


Pavličević-Franić, Dunja; Aladrović Slovaček, Katarina; Mandić, Ivana
O JEZIČNIM IGRAMA IZ UČITELJSKE PERSPEKTIVE // Metodički obzori/Methodological horizons, 2 (2022), 33; 5-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1264263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O JEZIČNIM IGRAMA IZ UČITELJSKE PERSPEKTIVE
(ABOUT LANGUAGE PLAY FROM THE TEACHERS’ PERSPECTIVE)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Mandić, Ivana

Izvornik
Metodički obzori/Methodological horizons (1846-1484) 2 (2022), 33; 5-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatski jezik, jezična igra, jezik i komunikacija.
(Croatian language, language play, language and communication.)

Sažetak
U Kurikulumu nastavnog predmeta Hrvatski jezik (2019) učenik se smatra proaktivnim subjektom, a učitelj postaje mentorom i moderatorom. Zbog opsežnosti i zahtjevnosti predmeta Hrvatski jezik, učitelji gramatičko- pravopisne sadržaje moraju približiti učenicima kako bi pospješili i olakšali im učenje te promijenili percepciju nastavnoga predmeta iz negativne u pozitivnu. Zbog niske razine komunikacijske i lingvističke kompetencije danas govorimo o funkcionalno nepismenim generacijama. Zato je sadržaj predmeta potrebno prilagoditi razvojnoj dobi i interesima učenika. Uporaba jezične igre u okviru komunikacijsko- funkcionalnoga pristupa pokazala se vrlo svrhovitom u ranojezičnome diskursu (Pavličević- Franić, 2005). Stoga je cilj ovoga rada bio ispitati koriste li učitelji igru kao metodu u nastavi Hrvatskoga jezika, u kojim područjima i sadržajima te postoji li statistički značajna razlika u primjeni načela igrifikacije s obzirom na godine radnoga staža. Potvrđuje se da učitelji znaju važnost lingvodidaktičke igre, ali je u praksi rabe samo ponekad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja; Aladrović Slovaček, Katarina; Mandić, Ivana
O JEZIČNIM IGRAMA IZ UČITELJSKE PERSPEKTIVE // Metodički obzori/Methodological horizons, 2 (2022), 33; 5-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Pavličević-Franić, D., Aladrović Slovaček, K. & Mandić, I. (2022) O JEZIČNIM IGRAMA IZ UČITELJSKE PERSPEKTIVE. Metodički obzori/Methodological horizons, 2 (33), 5-24.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja and Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Mandi\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {5-24}, keywords = {Hrvatski jezik, jezi\v{c}na igra, jezik i komunikacija.}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, volume = {2}, number = {33}, issn = {1846-1484}, title = {O JEZI\v{C}NIM IGRAMA IZ U\v{C}ITELJSKE PERSPEKTIVE}, keyword = {Hrvatski jezik, jezi\v{c}na igra, jezik i komunikacija.} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja and Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Mandi\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {5-24}, keywords = {Croatian language, language play, language and communication.}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, volume = {2}, number = {33}, issn = {1846-1484}, title = {ABOUT LANGUAGE PLAY FROM THE TEACHERS’ PERSPECTIVE}, keyword = {Croatian language, language play, language and communication.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font