Pregled bibliografske jedinice broj: 1264247
Zastupljenost i uloga brojalice na čakavskom narječju u predškolskom odgoju
Zastupljenost i uloga brojalice na čakavskom narječju u predškolskom odgoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1264247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost i uloga brojalice na čakavskom
narječju u predškolskom odgoju
(Representation and role of the counter in the
Chakavian dialect in preschool education)
Autori
Bašić, Zelda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2022
Stranica
49
Mentor
Minić, Sanja
Ključne riječi
glazba, glazbene aktivnosti, brojalica, brojalica na čakavskom narječju, dijete predškolske dobi
(music, musical activities, nursery rhymes, nursery rhymea in the Chakavian dialect, preschool child)
Sažetak
U odgojno-obrazovnom radu s djecom, jedna od uloga odgajatelja predstavlja razvoj vlastitog identiteta kod djece te njegovanje istog. Navedeno se može ostvariti kreiranjem poticajne okoline u kojoj će se dijete osjećati sigurno i u kojoj može komunicirati na svojem zavičajnom govoru. Jedan od načina na koji se navedeno može ostvariti je provođenjem različitih aktivnosti i igara na određenom narječju s djecom. Jedna od takvih aktivnosti može biti i upotreba brojalice na čakavskom narječju. Brojalica u dječjim životima predstavlja izrazito snažan poticaj za provođenje različitih igara u kojima je njezina glavna funkcija određivanje redoslijeda izvođača te aktivnosti. Ovisno o načinu upotrebe, brojalicom se može utjecati na sva područja djetetovog razvoja, a brojalicom na čakavkom narječju dodatno se potiče i njeguje komunikacija na zavičajnom govoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost