Pregled bibliografske jedinice broj: 1264241
Emocionalna inteligencija i razvoj glazbenih sposobnosti djece predškolske dobi
Emocionalna inteligencija i razvoj glazbenih sposobnosti djece predškolske dobi, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1264241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalna inteligencija i razvoj glazbenih
sposobnosti djece predškolske dobi
(Emotional intelligence and the development of
children's musical abilities preschool age)
Autori
Muškardin, Korina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
14.07
Godina
2021
Stranica
42
Mentor
Minić, Sanja
Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi, glazba, glazbene sposobnosti, emocije, emocionalna inteligencije
(early and preschool children, music, musical abilities, emotions, emotional inteligence)
Sažetak
Emocionalna inteligencija može se razvijati kroz brojna područja i razne aktivnosti, a jedna od njih je glazba. Odgojno-obrazovna djelatnost u ranom i predškolskom sustavu usmjerena je na cjeloviti razvoj djeteta, stoga ima za cilj poticati razvoj emocionalne inteligencije korištenjem glazbe u svakodnevnim situacijama. Glazba je sveprisutna u životima ljudi te uvelike utječe na razvoj emocija djeteta. Djeca rane i predškolske dobi slušanjem glazbe i pjevanjem uče kako upoznati i prepoznati te pobuditi ili smiriti vlastite ili tuđe emocije. U glazbi i kroz glazbu dijete otkriva blaga i čari emocija, koje su ključ motivacije za odgojno-obrazovne aktivnosti u vrtiću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost