Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264234

Intenziviranje govornih sposobnosti djece predškolske dobi glazbenim aktivnostima


Petrečija, Lorena
Intenziviranje govornih sposobnosti djece predškolske dobi glazbenim aktivnostima, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1264234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intenziviranje govornih sposobnosti djece predškolske dobi glazbenim aktivnostima
(Intensification of speech abilities of preschool children through musical activities)

Autori
Petrečija, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
23.09

Godina
2020

Stranica
42

Mentor
Minić, Sanja

Ključne riječi
Govorno-jezični razvoj, dijete predškolske dobi, poremećaji govorno-jezične komunikacije, glazboterapija
(Speech-language development, preschool child, speech-language communication disorders, music therapy)

Sažetak
Govor je aktivnost sporazumijevanja a njegove funkcije u predškolskoj dobi povezane su razvojem mišljenja, njegova izražavanja, razvojem rječnika i značenja riječi. Dječji stilovi, osobnosti i temperament uvelike utječu na usvajanje jezika. Međutim, neka djeca ne slijede isti put govorno- jezičnog razvoja i zadržavaju se u pojedinim razdobljima puno duže od djece tipičnog i pravilnog razvoja. Istraživanja su pokazala da svako četvrto dijete ima poremećaje u govoru ili komunikaciji. Iako mnogi ne smatraju glazba, jezik i govor su vrlo povezani te se za svaki navedeni pojam koriste iste kognitivne funkcije. Glazba u terapijskom procesu djeluje na razvoj i poboljšanje socijalnih, komunikacijskih, kognitivnih, senzomotornih, tjelesnih i psiholoških funkcija pojedinca. Odgajatelji mogu jednostavnim glazbenim aktivnostima pridonijeti tijeku edukacijsko-rehabilitacijskog procesa ili ih u potpunosti otkloniti. Glazbene aktivnosti poput pjevanja, slušanja glazbe, sviranja različitih instrumenata, plesa uz glazbu, glazbenih igara te brojalica uvelike mogu utjecati na cjelokupni razvoj djeteta a posebno na govorno- jezični razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Minić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrečija, Lorena
Intenziviranje govornih sposobnosti djece predškolske dobi glazbenim aktivnostima, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
Petrečija, L. (2020) 'Intenziviranje govornih sposobnosti djece predškolske dobi glazbenim aktivnostima', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petre\v{c}ija, Lorena}, year = {2020}, pages = {42}, keywords = {Govorno-jezi\v{c}ni razvoj, dijete pred\v{s}kolske dobi, poreme\'{c}aji govorno-jezi\v{c}ne komunikacije, glazboterapija}, title = {Intenziviranje govornih sposobnosti djece pred\v{s}kolske dobi glazbenim aktivnostima}, keyword = {Govorno-jezi\v{c}ni razvoj, dijete pred\v{s}kolske dobi, poreme\'{c}aji govorno-jezi\v{c}ne komunikacije, glazboterapija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petre\v{c}ija, Lorena}, year = {2020}, pages = {42}, keywords = {Speech-language development, preschool child, speech-language communication disorders, music therapy}, title = {Intensification of speech abilities of preschool children through musical activities}, keyword = {Speech-language development, preschool child, speech-language communication disorders, music therapy}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font