Pregled bibliografske jedinice broj: 1264218
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1264218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih
sposobnosti predškolske djece i odgajatelja
(Advantages of Orff pedagogy in developing musical
abilities of preschool children and teachers)
Autori
Smolić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
14.09
Godina
2017
Stranica
33
Mentor
Šamanić, Sanja
Ključne riječi
predškolsko dijete, glazbene sposobnosti, odgajatelj, Orff-Schulwerk pristup
(preschool child, musical abilities, educator, Orff-Schulwerk approach)
Sažetak
Za uspostavljanje temelja glazbenog razvoja, rane godine života su ključne, zbog čega glazbena iskustva od rođenja do pete godine imaju snažan utjecaj na razvoj djetetovih glazbenih sposobnosti. Glazba na dijete djeluje emocionalno, fiziološki i intelektualno, zbog čega je važan segment odgoja. Ranim poticanjem glazbom i njenim elementima, kao i sviranjem na raznim glazbenim instrumentima, djetetu omogućujemo da stvori obrasce za doživljavanje, da uključi sva svoja osjetila i obogaćuje svoj emocionalni doživljaj i kognitivne sposobnosti. Odgojitelj bi trebao biti sposoban uvidjeti svoje glazbene sposobnosti, kao i svoje nedostatke u glazbenom znanju i vještinama, definirati svoje neznanje i rješavati problem tako da nadogradi i obogati svoja glazbena znanja. Orff-Schulwerk je razvojni pristup koji se koristi u obrazovanju od 1950-tih godina, kojeg je razvio njemački skladatelj Carl Orff, 1930. Godine. Nudi aktivan i kreativan pristup glazbi, kombinira glazbu, pokret, dramu i govor u lekcije koje su slične dječjoj igri smišljene tako da učenje postaje zanimljivo i potiče djecu da koriste stečeno znanje. Orff-Schulwerk nije metoda koja diktira učenje, nego sadrži pedagoške mjere koje pomažu odgajateljima u “lakšem podučavanju”.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA