Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264218

Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja


Smolić, Ivana
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1264218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja
(Advantages of Orff pedagogy in developing musical abilities of preschool children and teachers)

Autori
Smolić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
14.09

Godina
2017

Stranica
33

Mentor
Šamanić, Sanja

Ključne riječi
predškolsko dijete, glazbene sposobnosti, odgajatelj, Orff-Schulwerk pristup
(preschool child, musical abilities, educator, Orff-Schulwerk approach)

Sažetak
Za uspostavljanje temelja glazbenog razvoja, rane godine života su ključne, zbog čega glazbena iskustva od rođenja do pete godine imaju snažan utjecaj na razvoj djetetovih glazbenih sposobnosti. Glazba na dijete djeluje emocionalno, fiziološki i intelektualno, zbog čega je važan segment odgoja. Ranim poticanjem glazbom i njenim elementima, kao i sviranjem na raznim glazbenim instrumentima, djetetu omogućujemo da stvori obrasce za doživljavanje, da uključi sva svoja osjetila i obogaćuje svoj emocionalni doživljaj i kognitivne sposobnosti. Odgojitelj bi trebao biti sposoban uvidjeti svoje glazbene sposobnosti, kao i svoje nedostatke u glazbenom znanju i vještinama, definirati svoje neznanje i rješavati problem tako da nadogradi i obogati svoja glazbena znanja. Orff-Schulwerk je razvojni pristup koji se koristi u obrazovanju od 1950-tih godina, kojeg je razvio njemački skladatelj Carl Orff, 1930. Godine. Nudi aktivan i kreativan pristup glazbi, kombinira glazbu, pokret, dramu i govor u lekcije koje su slične dječjoj igri smišljene tako da učenje postaje zanimljivo i potiče djecu da koriste stečeno znanje. Orff-Schulwerk nije metoda koja diktira učenje, nego sadrži pedagoške mjere koje pomažu odgajateljima u “lakšem podučavanju”.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Smolić, Ivana
Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
Smolić, I. (2017) 'Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti predškolske djece i odgajatelja', diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Smoli\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {pred\v{s}kolsko dijete, glazbene sposobnosti, odgajatelj, Orff-Schulwerk pristup}, title = {Prednosti Orff pedagogije u razvijanju glazbenih sposobnosti pred\v{s}kolske djece i odgajatelja}, keyword = {pred\v{s}kolsko dijete, glazbene sposobnosti, odgajatelj, Orff-Schulwerk pristup}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Smoli\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {preschool child, musical abilities, educator, Orff-Schulwerk approach}, title = {Advantages of Orff pedagogy in developing musical abilities of preschool children and teachers}, keyword = {preschool child, musical abilities, educator, Orff-Schulwerk approach}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font