Pregled bibliografske jedinice broj: 1264146
Težiti novom stilu života: ekološko obraćenje i ekološki odgoj na svim razinama
Težiti novom stilu života: ekološko obraćenje i ekološki odgoj na svim razinama // Laudato si! Kako mijenjati stil života? / Petrović Štefanac, D. ; Baloban, S. (ur.).
Zagreb: Centar za promicanje socijalnog nauka Crkve ; Kršćanska sadašnjost, 2020. str. 181-197
CROSBI ID: 1264146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Težiti novom stilu života: ekološko obraćenje i
ekološki odgoj na svim razinama
(Strive for a new lifestyle: ecological conversion
and ecological education at all levels)
Autori
Šipuš, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Laudato si! Kako mijenjati stil života?
Urednik/ci
Petrović Štefanac, D. ; Baloban, S.
Izdavač
Centar za promicanje socijalnog nauka Crkve ; Kršćanska sadašnjost
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
181-197
ISBN
978-953-11-1337-3
Ključne riječi
enciklika "Laudato si", ekološki odgoj, ekološko obraćenje
(encyclical "Laudato si", ecological education, ecological conversion)
Sažetak
Papa Franjo u enciklici Laudato si' govori o dvama temeljnim kontekstima promjene: jedan je tzv. ekološko obraćenje, a drugi ekološki odgoj. Dok nam ekološki odgoj zvuči logično i ništa posebno novo, ekološko obraćenje jest pojam koji može izazvati zanimanje, kako vjernika tako i drugih ljudi i članova društva. Naime, obraćenje jest teološki pojam, a ekologija je još uvijek nekako civilna, građanska tema. Zato je ovaj pojam, ekološko obraćenje, još jedno iznašašće koje pomiruje život svih građana ovoga svijeta (vjernika i nevjernika), što je uostalom i bio cilj cijele enciklike Laudato si'. Cilj rada je analizirati pojmove i predstaviti praktične puteve ostvarenja predloženih smjernica za ekološko obraćenje i odgoj
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)