Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1264000

SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti


Ambruš Maršić, Mirta; Belavić, Damir; Sečan, Anita; Košćec Bousfield, Gordana; Šimunović, Zrinka; Pleić, Tvvrtko; Denić, Zrinka; Bilogrević Gatolin, Vida
SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti / Dujić, Natalia (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020


CROSBI ID: 1264000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti
(TEACHING SCENARIO "The Mighty Bunch" Cross-curricular topic Learning how to learn)

Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Belavić, Damir ; Sečan, Anita ; Košćec Bousfield, Gordana ; Šimunović, Zrinka ; Pleić, Tvvrtko ; Denić, Zrinka ; Bilogrević Gatolin, Vida

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)

Izdavač
E-Škole CARNET

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
4

Ključne riječi
grupni rad, pravila grupnog rada, uloge, solist, pijanist, elektronička glazba, crossover glazba, decimalni brojevi, računske operacije s decimalnim brojevima, računanje s novcem, voda, svojstva vode, sastav vode, orijentacija, plan grada, kompas, oblik i namjena prostora, produkt dizajn, izvannastavna aktivnost
(group work, rules of group work, roles, soloist, pianist, electronic music, crossover music, decimal numbers, calculation operations with decimal numbers, counting with money, water, properties of water, composition of water, orientation, city plan, compass, shape and purpose space, product design, extracurricular activity)

Sažetak
Grupni rad kao oblik nastave ima veliki odgojni potencijal: senzibilizira učenike na promjenu radnog ozračja, povećava njihovo samopouzdanje, razvija svijest o odgovornosti, pospješuje komunikaciju, usmjerava učenike na pružanje vršnjačke pomoći te produbljuje odnose među učenicima. U ovom scenariju poučavanja učenici će upoznati pravila grupnog rada osmišljavajući svoj glas murmuracije, kupujući pametno, provodeći pokus o svojstvima vode, orijentirajući se uz pomoć plana grada te osmišljavajući idejno rješenje za uređenje školskog prostora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

edutorij.e-skole.hr edutorij.e-skole.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ambruš Maršić, Mirta; Belavić, Damir; Sečan, Anita; Košćec Bousfield, Gordana; Šimunović, Zrinka; Pleić, Tvvrtko; Denić, Zrinka; Bilogrević Gatolin, Vida
SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti / Dujić, Natalia (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020
Dujić, N. (ur.) (2020) SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti. Zagreb. e-Škole CARNET.
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Belavi\'{c}, Damir and Se\v{c}an, Anita and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Plei\'{c}, Tvvrtko and Deni\'{c}, Zrinka and Bilogrevi\'{c} Gatolin, Vida}, editor = {Duji\'{c}, N.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {grupni rad, pravila grupnog rada, uloge, solist, pijanist, elektroni\v{c}ka glazba, crossover glazba, decimalni brojevi, ra\v{c}unske operacije s decimalnim brojevima, ra\v{c}unanje s novcem, voda, svojstva vode, sastav vode, orijentacija, plan grada, kompas, oblik i namjena prostora, produkt dizajn, izvannastavna aktivnost}, title = {SCENARIJ POU\v{C}AVANJA "Mo\'{c}na gomilica" Me\djupredmetna tema U\v{c}iti kako u\v{c}iti}, keyword = {grupni rad, pravila grupnog rada, uloge, solist, pijanist, elektroni\v{c}ka glazba, crossover glazba, decimalni brojevi, ra\v{c}unske operacije s decimalnim brojevima, ra\v{c}unanje s novcem, voda, svojstva vode, sastav vode, orijentacija, plan grada, kompas, oblik i namjena prostora, produkt dizajn, izvannastavna aktivnost}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Belavi\'{c}, Damir and Se\v{c}an, Anita and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Plei\'{c}, Tvvrtko and Deni\'{c}, Zrinka and Bilogrevi\'{c} Gatolin, Vida}, editor = {Duji\'{c}, N.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {group work, rules of group work, roles, soloist, pianist, electronic music, crossover music, decimal numbers, calculation operations with decimal numbers, counting with money, water, properties of water, composition of water, orientation, city plan, compass, shape and purpose space, product design, extracurricular activity}, title = {TEACHING SCENARIO "The Mighty Bunch" Cross-curricular topic Learning how to learn}, keyword = {group work, rules of group work, roles, soloist, pianist, electronic music, crossover music, decimal numbers, calculation operations with decimal numbers, counting with money, water, properties of water, composition of water, orientation, city plan, compass, shape and purpose space, product design, extracurricular activity}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font