Pregled bibliografske jedinice broj: 1264000
SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti
SCENARIJ POUČAVANJA "Moćna gomilica" Međupredmetna tema Učiti kako učiti / Dujić, Natalia (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020
CROSBI ID: 1264000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA
"Moćna gomilica"
Međupredmetna tema
Učiti kako učiti
(TEACHING SCENARIO
"The Mighty Bunch"
Cross-curricular topic
Learning how to learn)
Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Belavić, Damir ; Sečan, Anita ; Košćec Bousfield, Gordana ; Šimunović, Zrinka ; Pleić, Tvvrtko ; Denić, Zrinka ; Bilogrević Gatolin, Vida
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
E-Škole CARNET
Grad
Zagreb
Godina
2020
Stranica
4
Ključne riječi
grupni rad, pravila grupnog rada, uloge, solist, pijanist, elektronička glazba, crossover glazba, decimalni brojevi, računske operacije s decimalnim brojevima, računanje s novcem, voda, svojstva vode, sastav vode, orijentacija, plan grada, kompas, oblik i namjena prostora, produkt dizajn, izvannastavna aktivnost
(group work, rules of group work, roles, soloist, pianist, electronic music, crossover music, decimal numbers, calculation operations with decimal numbers, counting with money, water, properties of water, composition of water, orientation, city plan, compass, shape and purpose space, product design, extracurricular activity)
Sažetak
Grupni rad kao oblik nastave ima veliki odgojni potencijal: senzibilizira učenike na promjenu radnog ozračja, povećava njihovo samopouzdanje, razvija svijest o odgovornosti, pospješuje komunikaciju, usmjerava učenike na pružanje vršnjačke pomoći te produbljuje odnose među učenicima. U ovom scenariju poučavanja učenici će upoznati pravila grupnog rada osmišljavajući svoj glas murmuracije, kupujući pametno, provodeći pokus o svojstvima vode, orijentirajući se uz pomoć plana grada te osmišljavajući idejno rješenje za uređenje školskog prostora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)