Pregled bibliografske jedinice broj: 1263995
SCENARIJ POUČAVANJA "Koliko vjeruješ Googleu?" Međupredmetna tema Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
SCENARIJ POUČAVANJA "Koliko vjeruješ Googleu?" Međupredmetna tema Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije / Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020
CROSBI ID: 1263995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA
"Koliko vjeruješ Googleu?"
Međupredmetna tema
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
(TEACHING SCENARIO
"How much do you trust Google?"
Cross-curricular topic
Use of information and communication technology)
Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Babić, Mirela ; Sečan, Anita ; Šimunović, Zrinka ; Svetličić. Stanka ; Piskač Opančar, Mihaela ; Lučan, Marina, Bilogrević Gatolin, Vida
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
E-Škole CARNET
Grad
Zagreb
Godina
2020
Stranica
4
Ključne riječi
pretraživanje, obilježja dobrih informacija, kritičko promišljanje o informacijama, veliki brojevi, potencije baze 10 s prirodnim eksponentom, prilagodbe živih bića, životni uvjeti, glazbala, instrumentalni sastavi, orkestri, Google tražilica, Google, Google usluge, Prevoditelj, e-novine, etička načela, izvori informacija, izvannastavna aktivnost
(search, characteristics of good information, critical thinking about information, large numbers, powers of base 10 with natural exponent, adaptations of living things, living conditions, musical instruments, instrumental ensembles, orchestras, Google search engine, Google, Google services, Translator, e-newspaper, ethical principles, sources of information, extracurricular activity)
Sažetak
Učenici upoznaju porijeklo imena Google, sinonima za najpoznatiju internetsku tražilicu koji uključuje i brojne druge usluge. Kritički promišljaju o izvorima informacija i pronađenim informacijama te obrazlažu svoj odabir. Cilj ove aktivnosti je uvesti učenike petog razreda u pravila i smjernice izrade digitalnih plakata i prezentacija za potrebe nastave glazbene kulture koristeći se relevantnim izvorima na internetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)