Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263981

Stavovi učitelja razredne nastave o stručnim usavršavanjima


Matijašević, Bruno; Maras, Andrej
Stavovi učitelja razredne nastave o stručnim usavršavanjima // Metodički obzori/Methodological horizons, 17 (2022), 233; 67-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1263981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja razredne nastave o stručnim usavršavanjima
(Attitudes of primary school teachers to in service training)

Autori
Matijašević, Bruno ; Maras, Andrej

Izvornik
Metodički obzori/Methodological horizons (1846-1484) 17 (2022), 233; 67-82

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
motivacija, odgojno-obrazovni djelatnici, profesionalni razvoj, polustrukturirani intervju.
(motivation, educator, professional growth, semi-structured interview.)

Sažetak
Stručna usavršavanja sastavni su dio profesionalnog razvoja svakog odgojnoobrazovnog djelatnika. Razlikuju se vrste i načini stručnih usavršavanja. Kako bi ona bila korisna učiteljima važan je uvid u učiteljska razmišljanja, stavove i doživljaje o dosadašnjim usavršavanjima koja su pohađali. Iz navedenog razloga provedeno je kvalitativno istraživanje polustrukturiranim intervjuom na prigodnom uzorku od 12 učitelja. Iz dobivenih podataka vidljivo je kako učitelji imaju različite motivatore za stručnim usavršavanjima. Najzastupljeniji oblik stručnih usavršavanja navode se formalna stručna usavršavanja. Ispitanici kao negativne aspekte takvog načina usavršavanja navode neaktualnu tematiku te slabu metodičku pripremu predavača. Iz odgovora ispitanika vidljiv je prostor za napredak sustavnosti provedbe i organizacije stručnih usavršavanja

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Andrej Maras (autor)

Avatar Url Bruno Matijašević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijašević, Bruno; Maras, Andrej
Stavovi učitelja razredne nastave o stručnim usavršavanjima // Metodički obzori/Methodological horizons, 17 (2022), 233; 67-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Matijašević, B. & Maras, A. (2022) Stavovi učitelja razredne nastave o stručnim usavršavanjima. Metodički obzori/Methodological horizons, 17 (233), 67-82.
@article{article, author = {Matija\v{s}evi\'{c}, Bruno and Maras, Andrej}, year = {2022}, pages = {67-82}, keywords = {motivacija, odgojno-obrazovni djelatnici, profesionalni razvoj, polustrukturirani intervju.}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, volume = {17}, number = {233}, issn = {1846-1484}, title = {Stavovi u\v{c}itelja razredne nastave o stru\v{c}nim usavr\v{s}avanjima}, keyword = {motivacija, odgojno-obrazovni djelatnici, profesionalni razvoj, polustrukturirani intervju.} }
@article{article, author = {Matija\v{s}evi\'{c}, Bruno and Maras, Andrej}, year = {2022}, pages = {67-82}, keywords = {motivation, educator, professional growth, semi-structured interview.}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori/Methodological horizons}, volume = {17}, number = {233}, issn = {1846-1484}, title = {Attitudes of primary school teachers to in service training}, keyword = {motivation, educator, professional growth, semi-structured interview.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font