Pregled bibliografske jedinice broj: 1263979
SUSTAVI MENTORIRANJA KAO PODRŠKA KVALITETE OBRAZOVANJA
SUSTAVI MENTORIRANJA KAO PODRŠKA KVALITETE OBRAZOVANJA // KVALITETA - JUČER, DANAS, SUTRA / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2022. str. 203-212 doi:1052730/DQZD5338 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1263979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SUSTAVI MENTORIRANJA KAO PODRŠKA KVALITETE
OBRAZOVANJA
(MENTORING SYSTEMS AS SUPPORT TO THE QUALITY OF
EDUCATION)
Autori
Sudarić, Tihana ; Zmaić, Krunoslav ; Rebekić, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
KVALITETA - JUČER, DANAS, SUTRA
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2022, 203-212
Skup
23. međunarodni simpozij o kvaliteti KVALITETA - JUČER, DANAS, SUTRA
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 16.03.2022. - 18.03.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja, sustavi mentoriranja, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, zapošljivost
(quality of education, mentoring systems, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, employability)
Sažetak
Na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti Osijek prepoznat je sustav za osiguranje kvalitete kao temeljni uvjet za stvaranje integriranog europskog prostora visokog obrazovanja. Sukladno tome na Fakultetu se prati kvaliteta izvođenja nastave, provode se istraživanja i anketiranja studenata i nastavnika o izvođenju nastave, nastavnim sadržajima, uvođenju novih pristupa i oblika izvođenja nastave, kompetencijama, komunikaciji s nastavnicima, informiranosti studenata o studijskom programu, izvođenju nastave te radnom opterećenju studenata. Upravo je uloga mladih i obrazovanih sudionika u agrarnom sektoru velika te je zbog loše demografske strukture u ruralnom prostoru neophodno ulagati u ljudske resurse. Kako bi se povećala zapošljivost završenih studenata ali isto tako i uočila važnost agrarnog sektora u nacionalnoj ekonomiji potrebno je implementirati sustave mentoriranja koja bi mogla osnažiti i pospješiti znanja i vještine studenata na tržištu rada. U radu su predstavljena tri sustava mentoriranja (mentor-nastavnik ; mentor-student ; mentor-poslodavac) u različitim fazama djelovanja i provedbe na Fakultetu. Cilj rada je analizirati i argumentirati obrazovno iskustvo studenta temeljeno na znanstvenim i stručnim dostignućima kroz individualni pristup mentoriranja te predložiti daljnje smjernice razvitka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne biotehničke znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek